PracaGrupypl.praca.dyskusje › Zarobki w NBP

  • 1. Data: 2008-01-21 18:25:46
    Temat: Zarobki w NBP
    Od: Piotr <p...@g...pl>

    Witam!

    Czy ktokolwiek orientuje się jaki jest poziom zarobków w NBP, stanowisko
    specjalista w dziale płatności transgranicznych.
    Wiem, że NBP wygląda ładnie w CV ale nie mam pojęcia jak to wygląda od
    strony finansowej. Niestety polskie firmy nie podają widełek płacowych a
    nawet sama rozmowa kwalifikacyjna wiązałaby się dla mnie z długą
    podróżą, więc zastanawiam się czy warto w ogóle startować.
    Jeśli ktoś może pomóc i podać chociaż orientacyjny przedział stawek będę
    bardzo wdzięczny.

    Pozdrawiam
    Piotr