PracaGrupypl.praca.dyskusje › 3 m-czny okres rozliczeniowy

  • 1. Data: 2004-03-31 07:23:32
    Temat: 3 m-czny okres rozliczeniowy
    Od: "Quit" <q...@p...onet.pl>

    Czy ktos moglby mi wytlumaczyc "lopatologicznie" jak rozlicza sie czas pracy
    (chodzi mi o nadgodziny tak naprawde) w 3 m-cznym okresie rozliczeniowym,
    osoby zatrudnionej na pelnym etacie, ze stawka godzinowa powiedzmy 5 zl/godz
    (zeby bylo latwo), ktora przepracowala: w styczniu(norma 168g): 160godzin w
    lutym(norma 160g): 170godzin w marcu(norma 184g): 190godzin Moze ktos
    wytlumaczy, albo poda jakies kowadlo ratunkowe w postaci linka? Przekopalam
    pol sieci i nic konkretnego nie znalazlam...

    Z gory dziekuje za podpowiedzi
    Quit

  • 2. Data: 2004-03-31 19:34:01
    Temat: Re: 3 m-czny okres rozliczeniowy
    Od: "jerzboro" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Quit" <q...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wytlumaczy, albo poda jakies kowadlo ratunkowe w postaci linka?
    Przekopalam
    > pol sieci i nic konkretnego nie znalazlam...

    Miałeś przepracować w ciągu trzech miesięcy (168+160+184)= 512 godzin
    Praepracowałeś (160+170+190) = 520 godzin
    Masz 8 godzin nadlicznowych za które należy Ci się (przy stawce 5 zł/godz)
    8*5+8*2,5= 60 zł brutto

    Pozdrawiam
    J.B.