PracaGrupypl.praca.szukana › [24152]

  • 1. Data: 2004-07-29 09:36:20
    Temat: [24152]
    Od: h...@o...pl

    Praca Zabrze 2004-05-30 00:20

    Praca - poszukuję
    ----------------

    Mam 19 lat i właśnie zdałam mature w LO.Poszukuje pracy na wakacje w Katowicach lub
    okolicach Katowic. Czekam na oferty!

    Nr 24152 Mail: h...@o...pl

    Więcej informacji na: http://eurocity.pl/ogloszenia.php?nr=24152

  • 2. Data: 2004-07-29 11:16:53
    Temat: Re: [24152]
    Od: d...@o...pl

> [...]
    >
    > Mam 19 lat i właśnie zdałam mature w LO.Poszukuje pracy na wakacje w
    Katowicach lub okolicach Katowic. Czekam na oferty!

    PRZEPRASZAM ZA NARUSZENIE TWOJEJ PRYWATNOŚCI

    Pamiętasz sprzedaż sieciową? Dużo osób zetknęło się z tym sposobem handlowania.
    Niektórzy zarobili dużo pieniędzy.Co było najtrudniejsze? Zdobycie klienta.
    Teraz w dobie internetu siedząc w domu zdobywać klienta jest dużo, dużo
    łatwiej.

    CZY CHCESZ ZAROBIĆ DODATKOWE PIENIĄDZE NIE WYCHODZĄC Z DOMU?

    POMYŚL O NAJWIĘKSZEJ DYNAMICE ROZWOJU NA POCZĄTKU DZIAŁANIA W KOLEJNYCH
    KRAJACH ! ! !
    SĄ TACY KTÓRZY TO WYKORZYSTAJĄ

    DLACZEGO NIE TY

    jesteś zainteresowana/y ? napisz prześlę załącznik

    Pozdrawiam
    Magda