PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 sprawa

  • 1. Data: 2005-05-22 21:26:33
    Temat: 2 sprawa
    Od: "piotrek2k" <a...@w...pl>

    Witam ponownie!
    W poprzednim poscie zapomnialem dodac ze zostalem kierownikiem na stacji
    paliw. Jak juz bylo wspomniane zaloga to same starsze osoby. Teraz dochodzi
    mi jeszcze jeden problem. Jak wiadomo na stacjach benzynowych mozna podczas
    dostawy "spuscic na lewo" paliwo i wlasnie w tym jest problem. Jak mam sie
    zachowac jezeli zauwaze ze stara zaloga czyni ten proceder i uslysze zdanie
    w stylu..."mlody odsun sie i siedz cich nic nie widziales...". Siedziec
    cicho i nic nie mowic, ale moim zdaniem jest to oszustwo, czy raczej od razu
    interweniowac u "wyzszej instancji" ale to jednoznacznie wiaze sie z tym ze
    bede mial wrogow wsrod calej swojej zalogi.Prosze pomozcie mi bo na prawde
    nie wiem jak mam sie zachowac w takiej sytuacji

  • 2. Data: 2005-05-22 21:33:35
    Temat: Re: 2 sprawa
    Od: "Immona" <c...@W...zpds.com.pl>

    Użytkownik "piotrek2k" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednoznacznie wiaze sie z tym ze bede mial wrogow wsrod calej swojej
    > zalogi.Prosze pomozcie mi bo na prawde nie wiem jak mam sie zachowac w

    Rodzi sie nam nowy trend w zarzadzaniu - "zarzadzanie przez grupy
    dyskusyjne".

    Wymieniles dwie mozliwosci - siedzenie cicho i doniesienie do
    zwierzchnictwa, nie zauwazajac najbardziej oczywistej, czyli skutecznego
    zakomunikowania im, ze to nie bedzie tolerowane i przekonanie ich, zeby
    zaprzestali to robic. Autorytetem, grozba, "marchewka" - Twoja sprawa, jak
    to zrobisz. Kierownikiem powinien zostawac wlasnie ten, kto ma umiejetnosc
    radzenia sobie w takich sytuacjach i umie wywrzec wplyw na ludzi. Mozna sie
    spytac, jak wygladala rekrutacja?

    I.

  • 3. Data: 2005-05-22 21:34:52
    Od: Wwa <w...@n...pl>

    piotrek2k napisał(a):

> [...]
    > bede mial wrogow wsrod calej swojej zalogi.Prosze pomozcie mi bo na prawde
    > nie wiem jak mam sie zachowac w takiej sytuacji

    Czy ty czytałeś swój zakres obowiązków? Czy wiesz że odpowiadasz za
    wszyściuteńko co się dzieje na podległej ci stacji?
    Wwa

  • 4. Data: 2005-05-22 21:34:55
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pięknego dnia Sun, 22 May 2005 23:26:33 +0200, "piotrek2k"
    <a...@w...pl> zakodował:

    >Jak mam sie
    >zachowac jezeli zauwaze ze stara zaloga czyni ten proceder i uslysze zdanie
    >w stylu..."mlody odsun sie i siedz cich nic nie widziales...".

    IMO obydwie metody są złe.
    Jak przymkniesz oko - nie będą Cię szanowali a w razie kontroli to Ty
    dostaniesz po zadku.
    Jak pójdziesz wyżej - będziesz "kapuś" i też nie zyskasz szacunki.

    Ja bym starał się to rozwiązać samodzielnie i dyskretnie.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 5. Data: 2005-05-22 21:47:56
    Od: "piotrek2k" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Immona" <c...@W...zpds.com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > radzenia sobie w takich sytuacjach i umie wywrzec wplyw na ludzi. Mozna

    rekrutacja wygladala tak jak powinna wygladac, czyli normalnie.nie bylo
    odpytywania z zasad zarzadzania...poza tym przechodze z jednej stacji
    (jednego koncernu) na stacje prywatna...wiec wiem na czym rzecz stoi...a co
    do tego ze zarzadzanie przez grupy dyskusyjne, zawsze mozna sie dowiedziec
    wielu ciekawych rzeczy, przeciez jestesmy tylko ludzmi i nie musimy wiedziec
    wszystkiego

  • 6. Data: 2005-05-22 21:50:05
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 23:26:33 +0200, piotrek2k <a...@w...pl> napisał:

> [...]
    > prawde
    > nie wiem jak mam sie zachowac w takiej sytuacji

    Obejmujesz stanowisko. Przeprowadzasz rozmowe uswiadamiajaca i zapowiadasz
    sankcje jeszcze przed rozpoczeciem pracy - zapowiadasz, czego nie
    tolerujesz.
    I nie "mlody" tylko "panie Piotrku", jakby co.
    Jesli pracowales juz na stacjach, to wiesz czego sie trzymac. Gorzej jesli
    przyszedles z innej branzy - bo specyfika, normy ubytkow itp.

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 7. Data: 2005-05-22 21:51:25
    Od: 3E <3...@3...pl>

    piotrek2k napisał(a):
> [...]
    > dostawy "spuscic na lewo" paliwo i wlasnie w tym jest problem. Jak mam sie
    > zachowac jezeli zauwaze ze stara zaloga czyni ten proceder

    Nie wiem co tu jest grane. To jeszcze nad sobą masz dyrektora? Według
    mnie sprawa jest oczywista i zależy jaką masz władzę. Jeśli jesteś na
    tyle kompetentny żeby wywalić na zbity .. całą załogę za dyscyplinarkę
    to wykoś wszystkich. Ale jeśli jest inaczej i zaczniesz się wychylać to
    możesz sam wylecieć i to bardzo twardo, bo nie nadążych przeskakiwać nad
    kłodami wrogich ci współpracowników tyle ich będzie.

  • 8. Data: 2005-05-22 21:51:53
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    Dnia Sun, 22 May 2005 23:33:35 +0200, Immona
    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Rodzi sie nam nowy trend w zarzadzaniu - "zarzadzanie przez grupy
    > dyskusyjne".

    jaki piekny temat na prace magisterska ;)

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 9. Data: 2005-05-22 21:54:03
    Od: krzysztofsf <k...@p...gazeta.pl>

    <c...@W...zpds.com.pl> napisał:

    > Mozna sie
    > spytac, jak wygladala rekrutacja?

    Stawiam ze :"Za jaka kwote jest pan gotowy podjac sie tej pracy".

    --
    pzdr. Krzysztof
    ## Szczecin - szukam pracy:##

  • 10. Data: 2005-05-22 22:11:32
    Od: "piotrek2k" <a...@w...pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    Dnia Sun, 22 May 2005 23:51:25 +0200, 3E <3...@3...pl> napisał:

    >Wlasciciel + starzy pracownicy robia kanty, a kierownicy jako chlopcy do
    >bicia. Za co polecial poprzedni kierownik?

    no wlasnie w tym jest rzecz ze tam nie bylo nigdy kierownika, byl syf
    totalny i prezes postanowil cos z tym zrobic, zaczal ode mnie, czyli
    zatrudnil mnie na stanowisko kierownika. wiec nie ma mowy o zadnych
    kantach...