PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 filar

  • 1. Data: 2002-10-07 19:28:53
    Temat: 2 filar
    Od: "Looki" <r...@i...pl>

    Jak to jest z wyborem 2 filaru ???
    Po skonczeniu studiow dostalem prace... pracodawca zglosil mnie do zusu i
    oplaca skladki ... ale nie zdazylem wybrac jeszcze 2 filaru ..dowiedzialem
    sie teraz ze jezeli tego nie zrobiłem w przeciagu 2 tygodni od podjecia
    pracy to zostanie mi fundusz emerytalny taki wylosowany..... Czy tak jest
    naprawde? ...i czy mnie ZUS zawiadomi o tym czy tez mam sie do nich dobijac?
    sam? :)

    wdzieczny za kazde info Looki

  • 2. Data: 2002-10-07 22:21:42
    Temat: Re: 2 filar
    Od: "Tod" <t...@p...onet.pl>

    Hej!
    To wszystko nie wyglada tak zle. Jezeli ci jeszcze nie przyslali
    zawiadomienia o tym ze zostales wylosowany to mozesz sam sie zapisac do
    dowolnie przez siebie wybranego OFE. W praktyce losowania zdarzaja sie
    rzadko gdyz w ZUSIE panuje balagan i oni sami nie wiedza co maja robic.
    Jezeli jestes z wroclawia to daj znac moge ci pomoc wiecej w tym temacie.