PracaGrupypl.praca.dyskusje › 2 etaty

  • 1. Data: 2007-07-03 08:57:10
    Temat: 2 etaty
    Od: c...@t...pl

    czy zgodne z polskim prawem pracy jest posiadanie dwoch pelnych etatow?
    czyli praca u kazdego z nich po 12 godzin co drugi dzien.

  • 2. Data: 2007-07-03 11:16:11
    Temat: Re: 2 etaty
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu c...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    > czy zgodne z polskim prawem pracy jest posiadanie dwoch pelnych etatow?
    > czyli praca u kazdego z nich po 12 godzin co drugi dzien.

    Mozesz miec 10 etatow.
    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-07-03 13:55:41
    Od: Maciej Ślużyński <m...@i...pl>

    Użytkownik "badzio" <b...@n...epf.pl> napisał w
    wiadomości news:f6dbgl$592$2@inews.gazeta.pl...
    > Patrze, patrze a tu c...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Mozesz miec 10 etatow.

    Ale musisz mieć 20 rąk :-P

    --
    Pozdrawiam serdecznie
    Maciej Ślużyński

  • 4. Data: 2007-07-03 15:28:42
    Od: c...@t...pl

    > Patrze, patrze a tu c...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Mozesz miec 10 etatow.
    > --
    > badzio

    a jak mi sie wtedy licza lata pracy?

  • 5. Data: 2007-07-03 17:37:26
    Od: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>

    Dnia 3 Jul 2007 17:28:42 +0200, c...@t...pl <c...@t...pl>
    w <3...@n...onet.pl> napisał:

    > a jak mi sie wtedy licza lata pracy?

    Jak lata życia.

    ja czyli jakub
    Revoke.

  • 6. Data: 2007-07-03 18:29:58
    Od: "Nikiel ;)" <n...@p...fm>

    badzio nabazgrolił na ekranie:

    > Patrze, patrze a tu c...@t...pl porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > Mozesz miec 10 etatow.

    Ale są pewne wyjątki. Np. kierowcy - ich tydzień pracy może mieć maksymalną
    ilość godzin, i tu się sumuje wszystkich pracodawców - ale to określa
    oddzielna ustawa /tzn. pod nią też od niedawna motorniczy zaczeli
    podlegać/.
    A dwa to faktycznie musisz świadczyć pracę na tych etatach, aby np. w razie
    choroby zus się nie przyczepił, że chciałeś wyłudzić świadczenia i te umowy
    były pozorne.

    Pozdrawiam
    {wysfvhobtdanquaojuedy}[kROT11k]

    Nikiel ;-)

    --
    # od niklu # # gg - 4939629 #
    # (A. Einstein) #

  • 7. Data: 2007-07-03 20:40:27
    Od: PZ <p...@m...com>

    Nikiel ;) wrote:

    > A dwa to faktycznie musisz ?wiadczy? prace^ na tych etatach, aby np. w razie
    > choroby zus sie^ nie przyczepi^(3), ?e chcia^(3)e? wy^(3)udzi? ?wiadczenia i te
    umowy
    > by^(3)y pozorne.
    > Nikiel ;-)

    Nienormowany czas pracy?

    pzdr
    pz

  • 8. Data: 2007-07-05 20:54:46
    Od: c...@t...pl

    > Jak lata życia.

    dlaczego?
    przeciez w ciagu jednego roku zycia mam dwa etaty i dwa razy wiecej pracuje
    odprowadzam dwie skladki ZUS (obaj pracodawcy nie wiedza ze mam dwa etaty)

  • 9. Data: 2007-07-05 20:59:50
    Od: Mariusz Lotko <i...@w...pl>

    c...@t...pl wrote:

    > dlaczego?
    > przeciez w ciagu jednego roku zycia mam dwa etaty i dwa razy wiecej
    > pracuje odprowadzam dwie skladki ZUS (obaj pracodawcy nie wiedza ze mam
    > dwa etaty)

    Dzięki temu - jeśli wierzysz w system emerytalny - będziesz miał większą
    emeryturę. Ale to nie oznacza, że przejdziesz na nią mając 32,5 roku ;-)

    --
    Mariusz Lotko

  • 10. Data: 2007-07-05 21:05:18
    Od: "Pe.Ka" <c...@t...cy>

    Dnia 2007-07-05 22:54 [c...@t...pl] napisał(a):

    > przeciez w ciagu jednego roku zycia mam dwa etaty i dwa razy wiecej pracuje
    > odprowadzam dwie skladki ZUS (obaj pracodawcy nie wiedza ze mam dwa etaty)

    Dowiedzą się jak przekroczysz maksymalną składkę :)

    --
    : Pozdrawiam, _ [Pe.Ka] Paweł Kruk _ ::
    ::: _ _^_ //\ peka1972#gazeta.pl GG:2091615 //\::