PracaGrupypl.praca.dyskusje › 1850-czy wyjde na swoje?

  • 11. Data: 2002-04-10 20:21:40
    Temat: Re: 1850-czy wyjde na swoje?
    Od: <u...@s...pl>

    a ja czegos nie rozumiem, dla mnie placa netto oznacza sume PO odjeciu
    podatku, zusu itp.
    Skad wiec te odjecia od sumy NETTO?

  • 12. Data: 2002-04-11 05:48:40
    Od: Macko <M...@k...chip.pl>

> [...]
    >kwocie?

    >a ja czegos nie rozumiem, dla mnie placa netto oznacza sume PO odjeciu

    Może dlatego, że w przypadku działalności gospodarczej kwotą brutto
    określa się wartość z podatkiem VAT, netto - wartość tego podatku nie
    zawierającą?

    --
    Pozdrawiam,
    Macko

  • 13. Data: 2002-04-11 09:51:54
    Od: Michal Jeczalik <s...@s...eu.org>

    No Name <v...@w...pl> writes:

    > Wątpię, czy z tej kwoty zostanie 1000 zł. jeżeli lubisz pizzę, to dobrze,
    > bo na niewiele więcej będzie cię stać. Jeżeli nie masz dodatkowych
    > dochodów, lub ktoś (rodzice, małżonek, babcia) nie dzieli z tobą
    > comiesięcznych wydatków lub nie spodziewasz się dodatkowej prowizji do
    > wymienionej kwoty, to nie jest to sensowna propozycja. Jedynie na
    > przetrwanie lub start do czegoś lepszego.

    Jesli masz babcie lub rodzicow na emeryturze, to warto firme zarejestrowac
    na nich - nie placisz ZUSu. To jest krotkowzroczne (emerytura), ale w pelni
    legalne, proste i wygodne rozwiazanie jesli chce sie wyciagnac z kasy ile
    sie da. Tylko nie wolno sie wsypac przed szefem.
    --
    Samotnik
    Michal Jeczalik Sr, http://www.samotnia.eu.org/