    From: "Kamil" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: 14 dni
    Date: Thu, 16 Oct 2003 20:34:24 +0200

    Stosownie do postanowień przepisów rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki
    Społecznej, rozliczenie kosztów delegacji powinno być dokonane w walucie
    otrzymanej zaliczki, albo w walucie wymienialnej (w terminie 14 dni od daty
    zakończenia podróży służbowej).
    W przypadku, gdy po powrocie z zagranicy pracownikowi - po rozliczeniu
    delegacji - pozostanie jakaś kwota do zwrotu, kwota ta jest własnością
    firmy, co oznacza, że powinna być bądź to z powrotem wpłacona na rachunek
    walutowy tej firmy, bądź odprzedana bankowi.