PracaGrupypl.praca.dyskusjewypłacenie pracownikowi pieniędzy za delegacje › Re: wypłacenie pracownikowi pieniędzy za delegacje
  • Data: 2003-10-16 16:14:07
    Temat: Re: wypłacenie pracownikowi pieniędzy za delegacje
    Od: "mangha" <RedXIII@[do wycięcia]wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pawel A." <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bmlf8k$utd$1@srv.cyf-kr.edu.pl...
    > NIe wiem co na ten temat mówią przepisy, ale tam gdzie pracuję, a także w
    > wielu znanych mi firmach przyjęte jest wypłacanie delegacji w miarę
    > wpływania pieniędzy od inwestora. To jest szczegolnie uciążliwe na
    poczatku
    > dużych projektów, bo bywa że pierwsza transza wpływa kilka miesięcy po
    > rozpoczęciu prac - w zeszłym roku część delegacji z marca - maja
    rozliczon
    > mi dopiero w połowie listopada.

    Z tego, co mi wiadomo, jeżeli pracodawca wysyła Cię na delegację, to
    powinieneś dostać zaliczkę (z góry). Pracodawca nie może wymagać od Ciebie
    "zakładania" z kieszeni pracownika za koszty związane z wyjazdem służbowym.
    Zresztą tak to właśnie funkcjonowało w mojej (do niedawna) firmie. W obecnej
    pracy są problemy z odzyskaniem kasy za zaliczkę... może dlatego, że pracuję
    w oddziale, z dala od centrali firmy i całej księgowości...

    mangha