PracaGrupypl.praca.dyskusje › CZy są jeszcze takie firmy ? :(

  • 1. Data: 2004-11-03 18:44:11
    Temat: CZy są jeszcze takie firmy ? :(
    Od: "Rafał" <r...@o...pl>

    Być może to pytanie retoryczne...ale czy są jeszcze firmy elektroniczne
    (informatyczne) ( np we Wrocławiu), gdzie można przynajmniej próbować
    znależć pracę w niepełnym wymiarze godzin 4-6 , a nie ponad 8... jest jakis
    sposób, żeby studiować i pracować????? Bo tracę już przekonanie w możliwość
    tego....

    --
    Rafał

  • 2. Data: 2004-11-03 21:11:42
    Temat: Re: CZy są jeszcze takie firmy ? :(
    Od: "Ra.Y" <r...@w...pl>

    Rafał wrote:

> [...]
    > sposób, żeby studiować i pracować????? Bo tracę już przekonanie w możliwość

    Obawiam się, że pozostaje ci studiowanie w trybie zaocznym...

    ray

  • 3. Data: 2004-11-04 17:37:05
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    Rafał <r...@o...pl> zapodał(a):
> [...]
    > sposób, żeby studiować i pracować????? Bo tracę już przekonanie w możliwość

    Mój kolega w takiej firmie pracuje - 3-5h dziennie, przychodzi, kiedy chce.
    W firmie panuje dziwna kultura organizacyjna, bo mówi do szefa "tato"
    ;)

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2004-11-04 17:51:59
    Od: Tomasz 'motto' Motyliński <m...@w...pl>

    Dnia Thu, 4 Nov 2004 18:37:05 +0100, DooMiniK napisał(a):

    > Mój kolega w takiej firmie pracuje - 3-5h dziennie, przychodzi, kiedy chce.
    > W firmie panuje dziwna kultura organizacyjna, bo mówi do szefa "tato"
    > ;)

    A nie "ojcze"? A firma przypadkiem nie zajmuje się przemytem dziwek i
    prochów? ;P Hahaha

    --
    Tomasz 'motto' Motyliński [JID: m...@j...wp.pl GG: 384683]
    Linux Registered User: 356623