PracaGrupypl.praca.dyskusje › Szkolenie - czy musi byc bezpłatne ?

  • 1. Data: 2004-11-03 20:23:18
    Temat: Szkolenie - czy musi byc bezpłatne ?
    Od: "Bill" <A...@k...it-faq.pl>

    Mam nastepujące pytanie:
    Jestem zatrudniony w agencji pracy tymczasowej, która mnie wynajmuje pewnej
    firmie w której wykonuje całą swoją prace. Chodze tam co dzień na 8 godzin
    dziennie. Moje miesięczne wynagrodzenie jest zalezne od ilości
    przepracowanych godzin. Teraz nadszedł czas szkolenia, ma ono być
    kilkugodzinne. Po pierwsze ma sie odbyć w dzień wolny od pracy (sobota), po
    drugie powiedziano mi że nie dostane ani grosza za szkolenie tzn. czas który
    poświęce na szkolenie a ma ono trwać 4-8 godzin. Gdy się starałem dowiedzieć
    czemu tak jest powiedziano mi że płaca za szkolenia które trwają conajmniej
    5 dni. Nie wiem jak to jest jeśli ktoś ma jakieś konkretne informacje na ten
    temat prosze o info. tryb zatrudnienia: Umowa o prace tymczasową 1/2 etatu.

  • 2. Data: 2004-11-04 14:44:23
    Temat: Re: Szkolenie - czy musi byc bezpłatne ?
    Od: "nowac" <gnowaczyk@NO_SPAMeuropol-meble.pl>

    Użytkownik "Bill" <A...@k...it-faq.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ten
    > temat prosze o info. tryb zatrudnienia: Umowa o prace tymczasową 1/2

    generalnie szkolenia powinny sie wg kp odbywac w czasie pracy (tu
    interpretacja czasu pracy duzo powie)

    ale pewnie i tak pracodawca ma racje