eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyspecjalista › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

9 888 ofert w bazie

Znaleziono 31 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista
branża: Obsługa klienta / Call center

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    Dla kogo wyjazd do sanatorium z ZUS?

    W I kwartale 2023 roku z rehabilitacji leczniczej na koszt ZUS skorzystało ponad 16 tys. osób w skali kraju. W 2022 roku wyjechało do sanatorium lub rehabilitowało się w miejscu zamieszkania prawie 50 tys. osób. Komu przysługuje sanatorium z ...

  • Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Kiedy i dla kogo świadczenie rehabilitacyjne?

    Osoba chora, która wyczerpie limit dni na zasiłku chorobowym, a jej stan zdrowia nadal jest zły, może skorzystać ze świadczenia rehabilitacyjnego na dalsze leczenie - przypomina Zakład Ubezpieczeń Społecznych.

  • Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    Długie weekendy - jak wygląda kalendarz 2024?

    W 2024 roku układ kalendarza sprzyja organizacji przedłużonych weekendów. W niektórych miesiącach wolnych dni może być naprawdę sporo. Ile będziemy mieć długich weekendów w 2024 roku?

  • Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    Koniec pandemii. Jakie obowiązki pracowników i pracodawców od 1 lipca?

    1 lipca br. zostanie odwołany stan zagrożenia epidemicznego w Polsce. Konsekwencją prawną tego będą zmiany szeregu regulacji oraz ważności niektórych dokumentów. Dotyczą one zarówno pracowników, jak i pracodawców. Co się zmieni?

  • Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    Co jest ważne dla pracodawców podczas rekrutacji?

    41% polskich pracodawców przy wyborze kandydata zwraca uwagę na jego poczucie odpowiedzialności i rzetelności, a 37% wskazuje na umiejętność komunikacji, współpracy i pracy zespołowej. Dla 32% firm ważna jest kreatywność talentów. Jak ...