Znajdź oferty pracy
Dostępne oferty pracy:
-
RECEPCJONISTKA/RECEPCJONISTA
2024-03-27 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Pokrzywna
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Numer oferty: StPr/24/0433 Obowiązki: Obsługa gości hotelowych w hotelu Chrobry w Pokrzywnej. Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Pozostałe wymagania: Wykształcenie bez znaczenia, doświadczenie w ...
-
RECEPCJONISTKA SALONU SPRZEDAŻY
2024-03-26 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Kielce
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Numer oferty: StPr/24/0400 Obowiązki: wg. potrzeb Wymagania:Wymagania pożądane: Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), administracyjne Pozostałe wymagania: Zakres obowiązków;prowadzenie recepcji firmy (telefony, korespondencja, umawi...
-
REJESTRATORKA/RECEPCJONISTKA
2024-03-26 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Olsztyn
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Numer oferty: StPr/24/0402 Obowiązki: Obsługa klienta, rejestracja pacjentów, odbieranie telefonów, składanie zamówień, przyjmowanie/witanie pacjentów, dbałość o czystość stanowiska pracy. Godziny pracy między 8 - 20 (zmiany do ustalenia) ...
-
RECEPCJONISTA/ RECEPCJONISTKA
2024-03-22 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Międzywodzie
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Numer oferty: StPr/24/0189 Obowiązki: Obsługa gości Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Pozostałe wymagania: dyspozycyjność, zaangażowanie, kultura osobista, znajomość języka niemieckiego, praca n...
-
RECEPCJONISTKA- OBSUŁGA OŚRODKA WYPOCZYNKOWEGO
2024-03-20 Centralna Baza Ofert Pracy
obserwuj ofertę miejsce pracy: Tarnów Jezierny
oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center
Numer oferty: StPr/24/0091 Obowiązki: Obsługa recepcji ośrodka wypoczynkowego. Obsługa klientów ośrodka, dbanie o porządek w miejscu pracy, wystawianie faktur, obsługa kasy fiskalnej, terminala. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i u...