Asystent (choć częściej asystentka, gdyż funkcję tę sprawują głównie kobiety) to osoba podlegająca bezpośrednio prezesowi lub dyrektorowi firmy i ściśle z nim współpracująca. Asystent przejmuje te obowiązki szefa, które nie wiążą się z zarządzaniem organizacją, a raczej z organizowaniem i planowaniem zdarzeń – prowadzi grafik spotkań zarządu, przypomina o ważnych wydarzeniach, przygotowuje pisma – mówiąc ogólnie, dba o sprawne funkcjonowanie biura zarządu. Asystent często towarzyszy szefowi podczas wyjazdów służbowych.
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za wsparcie bieżącej pracy władz wydziału oraz bezpośrednią współpracę, w zakresie administracyjnej obsługi, z dziekanem wydziału. Zakres obowiązków: ...
Twój zakres obowiązków: dbanie o prawidłowy obieg dokumentów, obsługa rozmów telefonicznych, powitanie klienta i ustalenie celu wizyty, prowadzenie przebiegu spotkań, umawianie klientów, zarządzaniem parkiem samochodów demonstracyjn...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: prace administracyjne związane z dokumentowaniem działań, zgodnie z wdrożonym Systemem Zarządzania Jakością i Bezpieczeństwem Żywności, udział w procesie tworzenia oraz aktualizacji dokumentacji w tym p...
Opis stanowiska: Wsparcie Managera Restauracji w pracach biurowo-administracyjnych Tworzenie raportów, nadzorowanie obiegu dokumentów, aktywne zarządzanie systemem magazynowym restauracji Sprzedaż posiłków i artykułów spożywczych Wspa...
Obowiązki wsparcie organizacyjne departamentu w realizowanych projektach organizacja i kontrola terminowego przepływu informacji oraz obiegu dokumentów przygotowywanie raportów, zestawień, prezentacji organizacja oraz rozliczenie służbo...
Opis stanowiska: pomoc księgowej w prowadzeniu ksiąg rachunkowych zgodnie z obowiązującymi przepisami, pomoc przy pełnej obsłudze księgowej spółek kapitałowych zarówno krajowych i zagranicznych, pomoc w prowadzenie księgowości dla kilku p...
Opis stanowiska prowadzenie administracji biura: pisma przychodzące i wychodzące, fakturowanie prowadzenie listy obecności pracowników, obsługa ogłoszeń oraz strony internetowej kontakt z Biurem Rachunkowym kontrola sprawnego funkc...
Praca w Centrum Medycyny Rodzinnej przy ulicy Frycza Modrzewskiego 2 w Krakowie. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią obsługę Pacjenta w tym rezerwację, rejestrację oraz sprzedaż usług medycznych. ...
Elokwencji i kultury osobistej, wysokich umiejętności komunikacyjnych Bardzo dobrej znajomości języka angielskiego (min. B2) – warunek konieczny Bardzo dobrej organizacji pracy, zaangażowania i samodzielności w pracy Gotowości do podejmow...
Oczekiwania 2 lata doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży hotelarskiej), bardzo dobra znajomość języka angielskiego, nienaganna prezencja i wysoka kultura osobista, umiejętność łatwego budowan...
Główne zadania: Realizowanie standardów obsługi klienta, Wsparcie doradców serwisowych w realizacji zadań związanych ze sprzedażą części oraz usług serwisowych, Odbieranie telefonów i umawianie klientów, Wykonywanie ankiet telefoniczn...
Opis stanowiska utrzymywanie e-mailowego i telefonicznego kontaktu z klientem sprzedaż naszych produktów współpraca z handlowcami oraz resztą naszego zespołu administracyjna obsługa zamówień sporządzenie analiz i raportów sprzedaży...
zarządzanie kalendarzem (ustalanie terminów spotkań, organizacja i obsługa administracyjno-logistyczna, organizacja wyjazdów służbowych) wsparcie administracyjne (obsługa systemów informatycznych, delegacji, faktur, zamówień, rozliczeń itp.)...
TWOJE ZADANIA: Ogólne wsparcie administracyjne dla prawników Drukowanie, kopiowanie, skanowanie i kompletowanie dokumentów, przygotowywanie do wysyłki Archiwizacja dokumentów Wsparcie przy formatowaniu dokumentów Organizowanie spotkań...
Zakres obowiązków: Koordynacja prac administracyjnych w Pionie Rozwoju Akademickiego TEB Akademia. Organizowanie spotkań władz naukowo-dydaktycznych oraz sporządzanie sprawozdań i prowadzenie dokumentacji. Administrowanie systemem sprawoz...
Praca w komfortowych warunkach w centrum stomatologicznym LUX MED Stomatologia w Warszawie (Wilanów). Oferujemy: Współpracę z renomowaną firmą z branży usług medycznych, będącą liderem w Polsce; Komfortowe warunki – pracę w gab...
Wybrana osoba będzie rozwijać się jako asystent/ka prawny/a w renomowanej polskiej kancelarii prawnej. Do jej głównych obowiązków będzie należeć wspieranie grupy prawników (5) z zespołu prawa nieruchomościowego w zakresie formatowania i edytowani...
Obowiązki: wsparcie asystenckie dla pracowników działu księgowości w realizowanych projektach, czynności archiwizacyjne: sprawdzanie kompletności oraz archiwizacja faktur i korekt sprzedaży, prace w archiwum, wsparcie w procesie inwentaryzac...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: praca z aktualnymi i nowymi ofertami produktowymi prowadzenie i aktualizacja cenowej bazy danych produktów, nadzór nad działaniami promocyjnymi – ustalanie produktów, aktualizacja cen, weryfikacja po...
Zakres obowiązków: Bezpośredni i telefoniczny kontakt z Kandydatami Prezentacja ofert pracy Prowadzenie działań promocyjnych Prace administracyjno - biurowe
Twoje zadania Zarządzanie umowami najmu i usług Współpraca przy sporządzaniu rozliczeń kosztów eksploatacyjnych naszych nieruchomości komercyjnych w Polsce Przygotowywanie statystyk i benchmarków w ścisłej współpracy z kolegami z innych d...
Twój zakres obowiązków: Wsparcie zespołu handlowego w procesie sprzedaży (back office); Realizacja wyznaczonych zadań, Monitorowanie rynku, Obsługa klientów i dbałość o wzajemne relacje i długotrwałą współpracę, Przygotowywanie ofert ...
CEL PRACY wsparcie organizacyjne i administracyjne przygotowywanie zestawień i raportów kompletowanie wymaganej dokumentacji, odpowiedzialność za prawidłowy obieg dokumentów organizacja dystrybucji materiałów promocyjnych bieżąca wspó...
Miejsce pracy: Poznań Opis stanowiska: realizowanie bieżących zadań powierzonych przez Prezesa obsługa korespondencji oraz redagowanie pism w języku polskim i angielskim wsparcie administracyjne pomoc w analizie rynku i technolo...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: wspomaganie zarządu w wykonywaniu obowiązków bieżące administrowanie biurem obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej sporządzanie pism, dokumentacji, raportów zarządzanie kalendarzem spotkań wsparcie...
6-1-47591 Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy consultingowej, poszukujemy osób na stanowisko: Asystentka z językiem niemieckim lub francuskim Zakres obowiązków: - kontakt mailowy i telefoniczny z Klientami niemieckojęzycznymi - weryfik...
Na co dzień będziesz odpowiadać za: Przygotowanie gabinetu stomatologicznego do pracy z lekarzem, Asystowanie przy zabiegach stomatologicznych (standard pracy na 4 ręce), Sterylizację narzędzi i materiałów, W ramach rozwoju możl...
Praca w Centrum Medycznym LUX MED przy ulicy Dworcowej 25 w Gliwicach. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za bezpośrednią obsługę Pacjenta w tym rezerwację i rejestrację usług medycznych. Pracując z na...
Opis stanowiska: Koordynacja oraz obsługa administracyjna pracy oddziału, Rejestrowanie i przechowywanie przychodzącej i wysyłanej korespondencji, Współpraca z pozostałymi oddziałami pracodawcy i innymi departamentami z Grupy, Ewidenc...
Opis stanowiska: Prowadzenie i tworzenie wszelkich wymaganych formularzy, dokumentów, prezentacji, a także tłumaczeń i korespondencji zgodnie ze standardami firmy w języku polskim i angielskim, Pomoc w sprawnym funkcjonowaniu sekretariat...
Jesteś osobą dobrze zorganizowaną? Znasz biegle język angielski i posiadasz minimum 2 letnie doświadczenie w pracy biurowej? Jeśli tak, to zaaplikuj teraz i rozpocznij pracę w oddziale międzynarodowej firmy.
Asystentka Biura Warszawa NR REF.: 1161183 Dla naszego Klienta, firmy z branży nieruchomości zlokalizowanej w Pruszkowie aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko Asystentki Biura. Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisko należeć będzie: ...
Opis stanowiska: Kontrola poprawności i kompletności dokumentów dostarczanych przez klienta i ich właściwa kwalifikacja, Prawidłowa ewidencja i weryfikacja danych klientów w systemach kadrowo-płacowych, Przygotowywanie standardowej doku...
Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl
GUS: średnia krajowa w X 2021 wyniosła 5917,15 zł
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w październiku 2021 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było wyższe o 8,4% r/r i wyniosło 5917,15 zł (brutto).
Pierwsza praca w Szwajcarii? Sprawdź, jak się ubezpieczyć!
Planujesz rozpocząć życie i pracę w Szwajcarii? Koniecznie sprawdź, jakie formalności czekają Cię po przyjeździe na miejsce. Do najważniejszych z nich należy wykupienie obowiązkowego ubezpieczenia zdrowotnego. Dowiedz się, kiedy trzeba ...
Zarobki programisty: ile płaci startup?
Fundusz bValue venture capital oraz serwis Just Join IT przedstawiają wyniki badania poświęconego wynagrodzeniom programistów. Opracowanie przygląda się, ile programiście może zaoferować startup. Okazuje się, że wiele zależy tu m.in. od ...
Praca dla inżyniera: gdzie wysokie zarobki i stabilne zatrudnienie?
Redukcja zatrudnienia oraz cięcia wynagrodzeń to scenariusz, z którym w wyniku pandemii musiała zmierzyć się wcale niemała część polskich pracodawców. Niektórzy z nich zostali wręcz postawieni pod ścianą i zmuszeni do okrojenia swoich ...
GUS: przeciętne wynagrodzenie w 2021 roku wyniosło 5662,53 zł
Główny Urząd Statystyczny poinformował w swoim komunikacie, że w IV kwartale 2021 roku przeciętne wynagrodzenie wyniosło 5995,09 zł, a w całym 2021 roku - 5662,53 zł.