eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyagentSprzedażst julians

Znajdź oferty pracy

8 638 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: agent
branża: Sprzedaż
gdzie: st julians

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Agent Działu Retencji / Platform Coach

    2025-12-26 GCC7 Services Ltd Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: St. Julians
    oferta w kategorii: Sprzedaż

    TWOJE OBOWIĄZKI:  Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego we wszelkich sprawach związanych z kontami twoich klientów. Budowanie i utrzymywanie silnych, długotrwałych relacji z klientami.  Budowanie zaufania doradców z kluczowymi klien...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...

W 2024 roku mediana wynagrodzeń w przemyśle lekkim wyniosła 8.024 PLN brutto miesięcznie. Najwyższe zarobki odnotowano w województwie mazowieckim (9.400 PLN), a wyraźne różnice pojawiły się także w zależności od rodzaju kapitału firmy ...

Zasiłek opiekuńczy przysługuje nie tylko na chore dziecko, ale również na chorego rodzica, gdy potrzebuje on osobistej opieki. W ciągu roku kalendarzowego można skorzystać z 14 dni takiego świadczenia, które jest dostępne dla osób ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...