Przepraszamy!
Ogłoszenie na stanowisku:
Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
wygasło z dniem 2021-11-02
Ta propozycja była złożona przez MOK YOK IT
Możliwe przyczyny wygaśnięcia oferty to:
- oferta złożona przez pracodawcę została wycofana z naszej bazy
- zleceniodawca zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość pracowników
- firma zmodyfikowała treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem WWW
- dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
- zły adres WWW ogłoszenia
Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia), zajrzyj tutaj: Praca Service Desk Analyst (pierwsza linia wsparcia)
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Wrocław, zajrzyj tutaj: Praca Wrocław
Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.
Inne oferty, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:
- AI Architect
- Global Integration Architect
- The Learning Systems and Process Specialist
- Handlowiec
- Azure Data Factory Engineer
- Data Migration \ ETL Developer
- Programista C/C++
- Python Software Developer for Automotive ADAS
- Temenos RFR Corporate Loans Analyst
- e-commerce technical specialist