Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Pracownik Helpdesk / Obsługi Klienta z j. niemieckim
Lokalizacja:
Wrocław
dolnośląskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Kompleksowa obsługa Klienta poprzez telefon (połączenia przychodzące), live chat oraz e-mail,
- Udzielanie wsparcia Klientom w zakresie problemów z płatnościami, zarządzania subskrypcją (anulacje, zmiany, aktualizacje), resetu hasła oraz logowania oraz ogólnych pytań dotyczących działania platformy.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Znajomość języka niemieckiego na poziomie C1 oraz angielskiego minimum na poziomie B2,
- Dobra znajomość obsługi komputera,
- Łatwość w nawiązywaniu kontaktów i prowadzeniu swobodnych rozmów,
- Wysoka kultura osobista, cierpliwość oraz empatia,
- Dyspozycyjność (poniedziałek – niedziela) w godzinach 8:00-20:00 (minimum 30 godzin w tygodniu).
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stawkę 40 zł brutto + system premiowy,
- Profesjonalne szkolenie wstępne (3 dniowe) oraz regularne sesje doszkalające,
- Wszystkie niezbędne narzędzia pracy,
- Dostęp do kart sportowych (CityFit, Medicover Sport), grupowe ubezpieczenie,
- Pracę zdalną po okresie wdrożenia (po ok. miesiącu),
- Przyjazną atmosferę pracy – dołączysz do zgranego zespołu, w którym cenimy współpracę i rozwój!
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »