eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WrocławInspektor

Kto szuka:

Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

Stanowisko:

Inspektor

Numer referencyjny:

158693

Lokalizacja:

Wrocław

dolnośląskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Warunki pracy

- praca biurowa w siedzibie urzędu przy wykorzystaniu komputera


- praca wymaga szczególnej koncentracji


- praca wymagająca sprawnego narządu mowy, wzroku, słuchu i sprawności obu rąk


- praca częściowo przy sztucznym oświetleniu


- obsługa urządzeń biurowych (kserokopiarki, faks)


- ograniczona możliwość poruszania się po budynku, brak możliwości dojazdu do windy, brak podjazdów oraz toalet przystosowanych dla osób niepełnposprawnych,

Zakres zadań

  • opracowuje roczny plan finansowy KWP, KMP, KPP, CBŚP, CBZC, BSWP oraz wprowadza zmiany tego planu w oparciu o decyzje MSW, KGP, KWP we Wrocławiu w celu zapewnienia odpowiedniej wysokości środków do prawidłowej realizacji ustawowych zadań jednostki
  • opracowuje roczny harmonogram wydatków budżetowych oraz sporządza miesięczne zapotrzebowanie na środki finansowe przy wykorzystaniu specjalistycznego programu TREZOR w celu otrzymania środków finansowych na terminową realizację zadań jednostki
  • opracowuje analizy zaangażowania wydatków budżetowych oraz analizy dotyczące poziomu dodatków służbowych i średnich płac KWP, KMP, KPP w celu zapewnienia danych sprawozdawczych na potrzeby KWP i KGP przy wykorzystaniu programu płacowego
  • uczestniczy w procesie tworzenia planu finansowego jednostki na kolejny rok budżetowy oraz lata następne poprzez sporządzanie kalkulacji w celu dokonania podziału przyznanych środków na poszczególne pozycje budżetowe
  • sprawdza wnioski dotyczące rozpoczęcia procedur przetargowych z planem finansowym oraz planem zamówień publicznych w celu potwierdzenia zabezpieczenia środków finansowych w planie wydatków KWP
  • sporządza odpis i korektę na Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych w celu określenia wysokości środków, które należy przekazać na konto ZFŚS w danym roku
  • analizuje wnioski personalne funkcjonariuszy i pracowników cywilnych w celu określenia wysokości skutków finansowych proponowanych zmian w wynagrodzeniach i uposażeniach tych osób
  • przygotowuje dokumenty finansowe do przekazania do Archiwum w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania niezbędne

wykształcenie: średnie
doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia w finansach
  • znajomość ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych oraz ustawy o służbie cywilnej
  • znajomość klasyfikacji budżetowej
  • umiejętność interpretacji przepisów
  • umiejętność selekcji informacji
  • umiejętność samodzielnego sporządzania analiz ekonomicznych
  • umiejętność analitycznego i logicznego myślenia
  • umiejętność dzielenia się wiedzą i informacjami
  • umiejętność współpracy w zespole
  • umiejętność organizacji pracy własnej
  • umiejętność obsługi programów komputerowych Word, Excel
  • w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944r. do dnia 31 lipca 1990r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe

Wymagania dodatkowe

  • doświadczenie zawodowe: 1 rok pracy w obszarze finansów publicznych
  • umiejętność obsługi programu TREZOR

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca
POPRZEDNIA OFERTA Inspektor wojewódzki Wszystkie oferty NASTĘPNA OFERTA Starszy specjalista

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-12-03

do końca oferty: 7 dni

pracodawca: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Radca prawny, brand manager oraz specjalista ds. bezpieczeństwa IT to profesje, które w 2025 roku zapewniają najwyższe wynagrodzenia w Polsce. W oparciu o dane z serwisu Wynagrodzenia.pl serwis Interviewme opracował ranking najlepiej płatnych ...

Raport portalu RynekPierwotny.pl pokazuje, jak naprawdę wygląda dostępność mieszkań w 18 stolicach województw. Eksperci przeanalizowali siłę nabywczą płac, liczbę ofert i dostępność kredytową, ujawniając zaskakujące różnice. To ...

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...

Praca w branży prawniczej to dziś nie tylko znajomość paragrafów i kodeksów. Cenione są także dodatkowe kompetencje - technologiczne i biznesowe. Tacy eksperci mogą liczyć na naprawdę wysokie wynagrodzenia. Z danych Manpower wynika, że ...

Na polskim rynku pracy rośnie potrzeba transparentności, zwłaszcza w kwestii podawania widełek wynagrodzeń w ofertach pracy. Mimo że aż 93% specjalistów i 86% pracowników fizycznych oczekuje jawności płac, wielu pracodawców nadal unika ...