eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyWPP MediaMłodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

Dostępne oferty pracy:

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Zaledwie 30 proc. ofert pracy zawiera informacje o zarobkach. To bardzo niewiele, zważywszy, że aż 93 proc. kandydatów do pracy chce znać wynagrodzenie już na etapie ogłoszenia! Nowa ustawa „Jasne zarobki” w istotny sposób przyczynić ...

W Polsce aż co trzecia firma przyznaje, że nierówno wynagradza kobiety i mężczyzn, a tylko 39,5% pracowników uważa, że kwestie płacowe w ich firmach są transparentne. Zbliżająca się implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego o ...

W styczniu 2025 roku najwyższe wynagrodzenia były oferowane na stanowiskach związanych z IT, ale widoczne jest wyhamowanie ich wzrostu - wynika z najnowszej analizy portalu No Fluff Jobs. Najwięcej ogłoszeń o pracy opublikowano w kategorii ...

No Fluff Jobs opublikował wyniki raportu "Rynek pracy IT 2024/2025". Opracowanie rzuca światło na sytuację w branży, wyjawiając szczegóły dotyczące m.in. oferowanych pracownikom zarobków, benefitów pozapłacowych oraz udogodnień w ...

Grafton Recruitment przedstawia kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń oferowanych w 2024 roku. Tym razem pod lupę wzięto pensje pracowników działów wsparcia IT. Ile zarabiają i jakie stanowiska gwarantują im najbardziej ...