Kto szuka:
Komenda Główna Straży Granicznej w Warszawie
Stanowisko:
Specjalista
Numer referencyjny:
158763
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Warunki pracy
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- praca samodzielna biurowo-administracyjna
- praca w siedzibie urzędu
Miejsce i otoczenie organizacyjno - techniczne stanowiska pracy:
- praca w pomieszczeniu biurowym w godzinach: 8:15 – 16:15
- stanowisko pracy zlokalizowane jest na II piętrze budynku
- dojścia i dojazdy do budynku są utwardzone
- budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych – wyposażony w windę, sanitariaty na parterze i poddaszu budynku dostosowane dla potrzeb osób niepełnosprawnych, jednak występują ograniczenia związane ze swobodnym przemieszczaniem się (korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami)
- brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz głuchoniemym
- praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
- praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz.
- obsługa urządzeń biurowych (komputer, drukarka, kserokopiarka, faks, niszczarka, skaner).
Zakres zadań
- sporządza deklaracje DRA, RCA i RSA w celu prawidłowego i terminowego rozliczenia z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych przy użyciu specjalistycznego programu oraz koordynuje prace z oddziałami i ośrodkami Straży Granicznej przy ich sporządzaniu
- sporządza imienne raporty miesięczne o wysokości odprowadzanych składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych celem przekazania pracownikom i funkcjonariuszom przy użyciu specjalistycznego programu
- planuje wydatki dotyczące pochodnych od wynagrodzeń i zgłasza potrzeby na środki finansowe w celu terminowej spłaty zobowiązań finansowych
- sporządza deklaracje PFRON w celu rozliczenia z Państwowym Funduszem Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych przy użyciu specjalistycznego programu
- przygotowuje bieżącą korespondencję z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych w celu wyjaśnienia zaistniałych wątpliwości
- sporządza formularze zgłoszeniowe do ubezpieczenia zdrowotnego i ubezpieczeń społecznych nowo zatrudnianych pracowników, funkcjonariuszy, osób podlegających ubezpieczeniom z innych tytułów oraz wyrejestrowuje osoby, wobec których wygasł tytuł ubezpieczenia w celu aktualizacji bazy danych Zakładu Ubezpieczeń Społecznych przy użyciu specjalistycznego programu
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania niezbędne
wykształcenie: wyższedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego doświadczenia na stanowisku ds. finansów
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów – nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne lub informację o uprzednim złożeniu oświadczenia lustracyjnego, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Pozytywne przejście procedury sprawdzającej w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa, upoważniającego do dostępu do informacji niejawnych
- Znajomość przepisów ubezpieczeń społecznych
- Obsługa programu Płatnik
- Obsługa sprzętu biurowego, komputera
- Umiejętność pracy w zespole
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




