eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy PoznańMłodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. SEM i Kampanii Płatnych

Lokalizacja:

Poznań

wielkopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Zadania:
  • Pomoc w tworzeniu, prowadzeniu i optymalizacji kampanii reklamowych w Google Ads, Microsoft Ads i Apple Ads.
  • Współpraca z globalnymi agencjami mediowymi przy działaniach SEM dla rynków zagranicznych.
  • Analiza danych i raportowanie wyników kampanii.
  • Wsparcie w procesie fakturowania i rozliczeń projektów mediowych.
  • Współudział w spotkaniach projektowych z zespołami międzynarodowymi.
  • Uczenie się od ekspertów branżowych i rozwój w kierunku specjalisty Paid Search.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (B2/C1).
  • Pierwsze doświadczenie w prowadzeniu kampanii Google Ads lub w obszarze marketingu cyfrowego.
  • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy z danymi liczbowymi.
  • Znajomość MS Excel i Google Sheets; mile widziana znajomość GA4, GTM, Data Studio lub SA360.
  • Entuzjazm, chęć nauki i otwartość na nowe technologie marketingowe.
  • Umiejętność efektywnej współpracy i pracy w zespole międzynarodowym.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Zatrudnienie w renomowanej, globalnej firmie z branży mediów i marketingu.
  • Pracę w zespole, który wspiera rozwój i dzieli się wiedzą.
  • Dostęp do platform szkoleniowych, programów rozwojowych i mentoringu.
  • Kompleksowy pakiet benefitów: opieka medyczna, ubezpieczenie, karta sportowa.
  • Dofinansowanie kursów językowych i inicjatywy wellbeingowe.
  • Możliwość pracy hybrydowej i elastyczne podejście do harmonogramu.
  • Przyjazną, otwartą kulturę organizacyjną sprzyjającą rozwojowi.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-25

do końca oferty: 11 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Sezon świąteczno-noworoczny wystartował, a wraz z nim w górę wystrzeliło zapotrzebowanie na pracowników tymczasowych. Jak pokazują analizy Grupy Progres, liczba ofert wzrosła o 20–35% względem ubiegłego roku, a rekrutacje prowadzą nie ...

Rozpoczął się Nowy Rok, a z nim realizacja nowych planów. Lista noworocznych postanowień jest często bardzo długa, a większość z nich porzucamy już w połowie stycznia. Co zrobić, aby tym razem było inaczej? Na to pytanie postarają ...

Najpierw program dobrowolnych odejść, a potem zwolnienia grupowe. Rok 2025 zaczyna się przykrymi doniesieniami o kondycji Poczty Polskiej, która planuje restrukturyzację. Sytuacja spółki jest poważna, a pracownicy zastanawiają się czy ...

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

Od 1 stycznia 2026 roku wchodzą w życie zmiany w Kodeksie pracy. Nowe przepisy rozszerzą katalog okresów wliczanych do stażu pracy dla celów nabywania prawa do świadczeń i uprawnień pracowniczych. Obejmą one m.in. umowy zlecenia ...