eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KrakówSpecjalista ds. Kampanii Reklamowych

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Specjalista ds. Kampanii Reklamowych

Lokalizacja:

Kraków

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Tworzenie i optymalizacja kampanii w systemach Meta Ads, Google Ads, TikTok Ads,
  • Analiza wyników, testowanie różnych formatów oraz optymalizacja lejków sprzedażowych,
  • Monitorowanie wskaźników i kontrola budżetów w czasie rzeczywistym,
  • Współpraca z zespołem kreatywnym i sprzedażowym przy przygotowaniu materiałów reklamowych,
  • Wdrażanie innowacyjnych narzędzi (w tym opartych na AI) zwiększających efektywność kampanii.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Minimum 2 lata doświadczenia w obszarze kampanii płatnych (w tym Meta i Google Ads),
  • Umiejętność analizy danych z narzędzi takich jak Google Analytics, Looker Studio czy Hotjar,
  • Znajomość mechanizmów kampanii leadowych, zasięgowych i remarketingowych,
  • Mile widziana znajomość Pinterest Ads lub YouTube Ads,
  • Kreatywność, samodzielność i nastawienie na wyniki.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Stabilne zatrudnienie i pracę przy ciekawych projektach,
  • Realny wpływ na kierunek kampanii i strategii reklamowej,
  • Swobodę działania i otwartość na Twoje pomysły,
  • Przyjazną atmosferę i zgrany zespół,
  • Pakiet benefitów i możliwości rozwoju (szczegóły na rozmowie rekrutacyjnej).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-15

do końca oferty: 15 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

Firma Grafton Recruitment publikuje kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem dowiadujemy się m.in., ile zarabiają specjaliści w zakresie finansów i księgowości, pod jakim względem ...

Nowe badanie Slack Workforce Lab sprawdziło, co motywuje pracowników do korzystania ze sztucznej inteligencji i co sądzą oni o używaniu jej w pracy. Dzięki pogłębionym wywiadom i ankiecie przeprowadzonej wśród 5000 pełnoetatowych ...

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w lipcu 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,6% wyższe r/r i wyniosło 8278,63 zł brutto.

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...