Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Specjalista ds. Administracji Baz Danych
Lokalizacja:
Gdańsk
pomorskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Nadzór i aktualizacja danych w systemach wewnętrznych
- Zarządzanie dostępami do baz zewnętrznych
- Publikacja oraz obsługa dokumentacji w wersji elektronicznej zgodnie z obowiązującymi procedurami
- Przygotowywanie raportów i analiz na potrzeby wewnętrzne i zewnętrzne
- Wsparcie w zakresie archiwizacji dokumentacji i obsługi dedykowanych narzędzi
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w pracy administracyjnej
- Dobra znajomość języka angielskiego (znajomość rosyjskiego będzie atutem)
- Biegła obsługa pakietu Microsoft Office i Adobe Acrobat
- Umiejętność pracy z nowymi technologiami i usprawniania procesów
- Dobre umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
- Dokładność i odpowiedzialne podejście do powierzonych zadań
Firma oferuje:
Oferujemy
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta sportowa
- Szkolenia oraz wsparcie w rozwoju zawodowym
- Paczki świąteczne dla dzieci oraz dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »