eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. wsparcia klienta z językiem włoskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Zadania: 

  • Efektywne zarządzanie zamówieniami, relacjami z klientami i działem sprzedaży
  • Aktualizacja zestawienia klientów
  • Zarządzanie umowami promocyjnymi zawartymi z klientami
  • Zgłaszanie wszelkich odchyleń w realizacji strategii sprzedaży
  • Praca zgodnie z zasadami i wartościami firmy
Wymagania:
  • Biegła znajomość języka włoskiego (C1) i angielskiego (B2/C1)
  • Doświadczenie w obszarach wsparcia obsługi klienta, najlepiej w branży FMCG, handlu detalicznego będzie dodatkowym atutem
  • Dobra znajomość zasad rachunkowości - mile widziana
  • Znajomość SAP będzie uważana za silny atut
Oferujemy:
  • Stałą umowę o pracę na pełny etat
  • Elastyczne godziny rozpoczęcia pracy
  • Wielokulturowe i międzynarodowe środowisko pracy.
  • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku FMCG;
  • Pracę w zgranym i doświadczonym zespole, który chętnie pomaga i wnosi swój wkład;
  • Kursy językowe - sam wybierasz język, który chcesz doskonalić;
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Zniżki na produkty firmowe 
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-10-21

do końca oferty: 45 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Firma Grafton Recruitment zaprezentowała kolejną porcję informacji dotyczących wynagrodzeń w sektorze przedsiębiorstw. Tym razem otrzymujemy dane dotyczące zapotrzebowania na pracowników oraz wynagrodzeń w działach logistyki. Informacja ...

Zrealizowana na potrzeby raportu Grafton Recruitment analiza 5,3 mln ogłoszeń o pracę w Polsce dowodzi, że w pierwszej połowie 2025 roku liczba ofert dla pracowników sprzedaży wprawdzie spadła, ale nadal utrzymuje się powyżej średniej ...

20 stycznia 2025 roku Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przedstawiło długo oczekiwany projekt nowelizacji Kodeksu pracy, który wprowadza szereg zmian mających na celu przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy. Propozycja ta ...

Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

Wypalenie zawodowe to jeden z najpoważniejszych problemów wśród pracowników w ostatnich latach. Coraz więcej Polaków go doświadcza (ok. 25%), ale coraz więcej też stara się coś z tym zrobić. Okazuje się, że kluczowe decyzje co do ...