eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. Strategii Mediowych

Kto szuka:

WPP Media

Stanowisko:

Specjalista ds. Strategii Mediowych

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska:
  • Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta,
  • Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych,
  • Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji,
  • Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi,
  • Wspieranie innowacyjnych inicjatyw marketingowych i testowanie nowych rozwiązań.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania:
  • Doświadczenie w pracy w agencji mediowej lub dziale marketingu,
  • Praktyczna znajomość narzędzi monitorujących i raportujących kampanie,
  • Dobre umiejętności analityczne i komunikacyjne,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2,
  • Umiejętność pracy w zespole i samodzielnego planowania działań,
  • Mile widziane zainteresowanie nowymi technologiami i trendami mediowymi.

Firma oferuje:

Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Hybrydowy model pracy (3 dni biuro / 2 dni zdalnie),
  • Benefity po okresie wdrożenia: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, kursy językowe,
  • Możliwość udziału w projektach innowacyjnych i szkoleniach wewnętrznych,
  • Wspierające środowisko pracy i kulturę współdziałania.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-25

do końca oferty: 12 dni

pracodawca: WPP Media

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przygotowało projekt nowelizacji [1], który pozwoli inspektorom Państwowej Inspekcji Pracy natychmiast decydować, czy umowy cywilnoprawne, takie jak umowa zlecenia lub o dzieło, powinny zostać ...

Luka płacowa w Polsce pozostaje istotnym problemem, mimo rosnącej świadomości i działań na rzecz równości. Na podstawie danych z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń 2024 okazuje się, że kobiety zarabiają średnio o 13% mniej niż ...

Raport płacowy IT 2025 przygotowany przez Devire pokazuje, że średni wzrost wynagrodzeń w branży zatrzymał się na poziomie 5-7% rocznie, co stanowi wyraźne spowolnienie po latach dwucyfrowych podwyżek. Najlepiej opłacane pozostają ...

Grafton Recruitment przedstawił kolejną porcję danych pochodzących z raportu "Wynagrodzenia i trendy w przedsiębiorstwach 2024". Tym razem światło dzienne ujrzały informacje na temat zarobków w działach marketingu i PR. Ile zarabiają ...