eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem włoskim

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta i zarządzania zamówieniami z językiem włoskim

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Obowiązki:

  • Obsługa klientów biznesowych w języku włoskim (e-mail, czat, telefon)
  • Zarządzanie pełnym cyklem realizacji zamówień od klientów 
  • Rozwiązywanie problemów związanych z zamówieniami oraz dbanie o terminowość dostaw
  • Obsługa procesu reklamacji i zwrotów zgodnie z procedurami firmy
  • Współpraca z wewnętrznymi działami firmy 
  • Przygotowywanie raportów i analiz związanych z obsługą zamówień
  • Współpraca z zespołem w celu optymalizacji procesów order management
Wymagania:
  • Bardzo dobra znajomość języka włoskiego - min. C1
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego - min. B2
  • Doświadczenie w obszarze obsługi klienta
  • Doświadczenie w obszarze zarządzania zamówieniami będzie dodatkowym atutem
  • Dokładność, umiejętności analitycznego myślenia oraz dobrej organizacji pracy
  • Chęć do nauki i rozwijania swoich kompetencji w międzynarodowym środowisku
Oferta:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą
  • Praca w modelu hybrydowym (nowoczesne biuro zlokalizowane na warszawskim Mokotowie)
  • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach biurowych
  • Kompleksowe szkolenie wdrożeniowe przez pierwsze 3 miesiące pracy (stacjonarnie)
  • Benefity: prywatna opieka medyczna Luxmed, dofinansowanie do karty Multisport, dostęp do różnych benefitów za pośrednictwem karty MyBenefit, atrakcyjne bonusy, karta lunchowa 
  • Możliwość zdobywania doświadczenia zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy
Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-10-15

do końca oferty: 42 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Obsługa klienta / Call center

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Wakacyjne miesiące to dla nastolatków doskonały czas, aby zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe. To nie tylko szansa na dodatkowy zarobek, ale przede wszystkim wartościowa lekcja odpowiedzialności, samodzielności i planowania. Zatrudnienie ...

Młodzi Polacy coraz wyraźniej nie są zainteresowani podejmowaniem pracy za najniższą krajową, widząc rozbieżność między ustawowym minimum a rynkową medianą wynagrodzeń. Według danych GUS oraz analizy Grupy Progres, sytuacja ta jest ...

Czy 2025 rok to dobry czas na zmianę pracy lub podwyżkę? Najnowszy raport Hays Poland pokazuje, że choć rynek pracy specjalistów jest stabilny, firmy borykają się z ograniczeniami budżetowymi i spadającym zaangażowaniem pracowników. W ...

Firma Sedlak & Sedlak wydała Raport płacowy - jesień/zima 2024. To wydanie jest rekordowe, bowiem w badaniu uczestniczyły aż 1123 firmy. W okresie od maja do października 2024 r. przebadano ponad 410 tys. pracowników, zatrudnionych na 462 ...

Osoby zadłużone często obawiają się lub unikają kontaktu z firmą windykacyjną. Tymczasem doradcy pracujący w firmach windykacyjnych są przede wszystkim po to, by pomóc w spłacie zaległych zobowiązań. Ich celem jest znalezieniu ...