eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaSpecjalista ds. marketingu

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Specjalista ds. marketingu

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Performance Marketing Specialist – kampanie Google Ads 
Branża: Marketing/ Digital/ Agencja
Lokalizacja: Warszawa/ praca hybrydowa
Tryb zatrudnienia: Umowa B2B lub umowa o pracę

Dla naszego klienta – dynamicznie rozwijającej się agencji digitalowej, specjalizującej się w performance marketingu i lead generation – poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko: Performance Marketing Specialist

Zakres obowiązków:

  • Tworzenie i realizacja strategii kampanii Google Ads w oparciu o cele biznesowe klienta
  • Prowadzenie kampanii w ekosystemie Google (Search, Display, YouTube, Performance Max)
  • Optymalizacja kampanii pod kątem efektywności (koszt/konwersja), testowanie nowych rozwiązań
  • Monitorowanie wyników za pomocą narzędzi analitycznych (GA4, Looker Studio, GTM)
  • Przygotowywanie raportów oraz rekomendacji dla klientów
  • Współpraca z zespołem kreatywnym oraz bezpośredni kontakt z klientami
Wymagania:
  • Minimum 2 lata doświadczenia w prowadzeniu kampanii Google Ads (mile widziane case studies lub wyniki)
  • Znajomość GA4, Google Tag Managera, Looker Studio – w praktyce
  • Bardzo dobra znajomość Excela i umiejętność analizy danych
  • Umiejętność samodzielnego planowania i egzekucji kampanii
  • Nastawienie na wynik, inicjatywa i dobra organizacja pracy (w tym prowadzenie kilku projektów równolegle)
  • Komunikatywność i umiejętność jasnego przedstawiania wniosków i rekomendacji
  • Mile widziane: doświadczenie w e-commerce lub pracy z branżami regulowanymi
Oferujemy:
  • Stabilną współpracę w oparciu o preferowaną formę zatrudnienia (B2B/ umowa o pracę)
  • Pracę w modelu hybrydowym – częściowo zdalnie, częściowo w biurze (Warszawa)
  • Realny wpływ na strategie marketingowe i kontakt z klientem – nie jesteś tylko wykonawcą
  • Rozwój w zespole specjalistów z doświadczeniem oraz możliwość pracy przy projektach zagranicznych
  • Partnerską atmosferę i przejrzystą komunikację w zespole

Brzmi interesująco?
Aplikuj już dziś i dołącz do agencji, która stawia na jakość, relacje i wyniki.

Oferta dotyczy pracy stałej.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-23

do końca oferty: 47 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Łączenie etatu z freelancingiem to dla wielu osób sposób na zwiększenie dochodów i rozwój zawodowy. Dodatkowa praca wymaga jednak dobrej organizacji i świadomego podejścia do zarządzania czasem. Jakie branże najlepiej sprawdzają się we ...

Idea work-life balance towarzyszy nam od wielu lat i ma być lekarstwem na pracoholizm, w który wpadli Polacy. Nikogo już nie trzeba przekonywać, że jest to słuszny sposób na życie. Odpoczynek jest równie ważny co praca. Nieco ponad rok ...

Uchwalona przez Sejm RP w dniu 06.12.2024 r. ustawa o zmianie ustawy o dniach wolnych od pracy oraz niektórych innych ustaw, jeżeli zostanie podpisana przez Prezydenta RP, wejdzie w życie 1 lutego 2025 r. Patrząc na przepisy tej ustawy przez ...

"Atrakcyjne wynagrodzenie" - fraza już wkrótce zniknie z ogłoszeń o pracę, a to za sprawą konieczności wdrożenia unijnych przepisów o jawności wynagrodzeń. Zobowiąże ona firmy do podawania konkretnych wartości pensji, nie tylko na ...

Pracodawcy coraz częściej inwestują w pakiety świadczeń pozapłacowych, chcąc wyróżnić się na rynku. Czy jednak te inwestycje zawsze odpowiadają na realne potrzeby pracowników? Jak wynika z najnowszego raportu Aplikuj.pl "Jak ...