Kto szuka:
Polskie Koleje Państwowe S.A.
Stanowisko:
Praktykant / Praktykantka / Stażysta / Stażystka w Wydziale Planowania i Informacji Zarządczej
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Tworzenie wielowymiarowych modeli i analiz
- Import i zarządzanie bazami danych
- Przygotowanie i automatyzacja raportów zarządczych
- Tworzenie prezentacji, dashboardów
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Statusu studenta informatyki lub dziedziny pokrewnej
- Bardzo dobrej znajomości MSOffice, zaawansowanej znajomości MsExcel, MsAcess oraz VBA
- Umiejętności tworzenia, modyfikowania i zarządzania bazami danych
- Znajomości SAP, hurtowni danych
Firma oferuje:
- Praktykę/staż przez okres do 3 miesięcy
- Dobrą lokalizację miejsca pracy
- Możliwość nabycia cennego doświadczenia zawodowego
- Opiekę merytoryczną kompetentnego opiekuna
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
O tym, że dyskryminowanie płacowe mężczyzn jest spoko i innych problemach z definicją i liczeniem luki płacowej w Dyrektywie Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2023/970.
Rozwiązanie umowy o pracę w sposób niezgodny z prawem może prowadzić do różnych konsekwencji dla pracodawcy. "Może on zostać zobowiązany do zapłaty odszkodowania za niezgodne z prawem rozwiązanie stosunku pracy na podstawie przepisów ...
W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...
Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w listopadzie 2024 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 10,5% wyższe r/r i wyniosło 8478,26 zł brutto.
Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...