Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Koordynator ds. Relacji z Klientami
Lokalizacja:
Warszawa
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Utrzymywanie relacji z przydzielonymi klientami i renegocjacja umów.
- Telefoniczny kontakt z klientami B2B w celu realizacji planów sprzedaży.
- Doradztwo w zakresie doboru produktów i usług.
- Budowanie i rozwój długofalowych relacji biznesowych.
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Doświadczenie w obsłudze klienta biznesowego (mile widziane).
- Umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne.
- Proaktywność, inicjatywa i dobra organizacja pracy.
- Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym (min. B2).
- Znajomość pakietu MS Office.
Firma oferuje:
Oferujemy
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (zastępstwo) z podstawą i premią miesięczną.
- Możliwość pracy hybrydowej (częściowo zdalnie, częściowo w biurze).
- Niezbędne narzędzia do pracy: laptop i telefon.
- Dostęp do szkoleń i platform e-learningowych.
- Pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, pakiet sportowy, ubezpieczenie NNW, dofinansowanie szkoleń i kursów językowych.
- Możliwość uczestnictwa w inicjatywach integracyjnych, wolontariacie i wydarzeniach kulturalnych.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »