eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaKey Account Manager (Komponenty Przemysłowe)

Kto szuka:

Klient portalu Praca.pl

Stanowisko:

Key Account Manager (Komponenty Przemysłowe)

Lokalizacja:

Warszawa

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Opis stanowiska

  • Kompleksowa obsługa i rozwój kluczowych klientów oraz partnerów z wysokim potencjałem wzrostu.
  • Rozwój kategorii produktowych w segmentach obsługiwanych klientów.
  • Budowanie trwałych relacji z dystrybutorami oraz wsparcie ich w osiąganiu celów sprzedażowych.
  • Aktywne pozyskiwanie nowych klientów i dystrybutorów w ramach ogólnopolskiego programu rozwoju sieci.
  • Analiza rynku – monitorowanie trendów, działań konkurencji oraz proponowanie rozwiązań budujących przewagę.
  • Realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych (ilościowych i jakościowych), raportowanie wyników i dbałość o aktualność danych w systemie CRM.

Wymagania stawiane pracownikowi:

Wymagania

  • Minimum 3 lata doświadczenia w sprzedaży B2B, mile widziane na stanowisku Key Account Manager.
  • Minimum 2-3 lata doświadczenia w sektorze technicznym, takim jak: komponenty do maszyn, napędy, automatyka przemysłowa lub pokrewne.
  • Praktyczna znajomość produktów (np. przekładnie, motoreduktory, koła zębate, łańcuchy, sprzęgła) i ich zastosowań w przemyśle.
  • Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki techniczne).
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikacyjnym (B1/B2).
  • Wysokie umiejętności komunikacyjne i negocjacyjne, poparte doświadczeniem w budowaniu długotrwałych relacji biznesowych.
  • Doświadczenie w analizie danych sprzedażowych i samodzielnym planowaniu działań rozwojowych.
  • Mile widziane doświadczenie we współpracy z dystrybutorami lub producentami maszyn.

Firma oferuje:

Oferujemy

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (praca stała).
  • Atrakcyjne wynagrodzenie: stała podstawa oraz premia kwartalna uzależniona od osiąganych wyników.
  • Niezbędne narzędzia pracy: samochód służbowy (z możliwością użytku prywatnego), telefon i komputer.
  • Bogaty pakiet benefitów: prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karta MultiSport.
  • Możliwość pracy zdalnej (praca terenowa na terenie całej Polski).
  • Wsparcie rozwoju kwalifikacji: dofinansowanie szkoleń, kursów i nauki języków obcych.
  • Dodatkowe świadczenia socjalne (dofinansowanie urlopu, paczki świąteczne).

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy praca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-11-22

do końca oferty: 13 dni

pracodawca: Klient portalu Praca.pl

branże: Sprzedaż

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w marcu 2025 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 7,7% wyższe r/r i wyniosło 9055,92 zł brutto.

Do czerwca 2026 r. polskie firmy muszą wdrożyć unijną dyrektywę gwarantującą pełną przejrzystość wynagrodzeń. Zmiany obejmą m.in. obowiązek informowania pracowników o porównaniu płac godzinowych z innymi osobami o tym samym ...

Coraz więcej studentów w Polsce łączy naukę z pracą, szukając stabilnego źródła dochodów na pokrycie rosnących kosztów utrzymania. Najnowsze analizy rynku pracy przeprowadzone przez Grupę Progres wskazują, że średnie roczne ...

Często w codziennym języku potocznie używamy określeń "ubezpieczenie zdrowotne" i "ubezpieczenie chorobowe" zamiennie, nie zdając sobie sprawy, że to dwa zupełnie różne rodzaje ubezpieczeń. Nieumiejętność rozróżnienia ich może mieć ...

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...