eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy WarszawaEkspert ds. emisji reklamowej i analityki

Kto szuka:

HAYS

Stanowisko:

Ekspert ds. emisji reklamowej i analityki

Lokalizacja:

Warszawa

małopolskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Ekspert ds. emisji reklamowej i analityki
Warszawa
NR REF.: 1193406

Hays IT Contracting to współpraca oparta na zasadach B2B. Nasza firma dopasowuje specjalistów IT do najciekawszych projektów technologicznych na rynku.
Dołącz do grona 500 zadowolonych Kontraktorów i pracuj dla Klientów Hays!

Obecnie dla naszego Klienta poszukujemy Kandydatów na stanowisko:

Specjalista ds. Emisji Reklamowej i Analityki

Lokalizacja: Warszawa/Kraków
Tryb pracy: Hybrydowy
Rodzaj umowy: kontrakt (B2B przez Hays Poland)
Współpraca: 12 miesięcy z możliwością przedłużenia (projekt długofalowy)
Stawka: 90 PLN/h netto + VAT
Godziny pracy: Standardowe (9:00–17:00)


Czym będziesz się zajmował:

  • Analizą techniczną błędów emisji video i display w adserwerach GAM i AdOcean
  • Wsparciem przy implementacji nowych rozwiązań reklamowych (szczególnie video)
  • Integracją nowych partnerów i formatów reklamowych
  • Analizą różnic w danych między adserwerami a narzędziami firm trzecich
  • Udziałem w testach A/B i programmatic (Prebid)
  • Raportowaniem i analizą emisji reklam


    Co otrzymasz:
  • Błyskawiczny proces rekrutacyjny
  • Standardowe benefity – preferencyjne stawki pakietów LuxMed i Multisport
  • Decydując się na współpracę via Hays, otrzymujesz również możliwość pracy w przyszłości dla wielu innych wiodących klientów Hays


    Czego oczekujemy:
  • Minimum 3 lat doświadczenia w obszarze emisji reklam i AdTech
  • Eksperckiej znajomości środowiska SSP i adserwerów (GAM lub AdOcean)
  • Dobrej znajomości SQL (np. Snowflake, AWS)
  • Umiejętności rozwiązywania złożonych problemów implementacyjnych
  • Silnych kompetencji analitycznych i technicznych
  • Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie (min. B2)


    Co będzie Twoim dodatkowym atutem:
  • Znajomość zagadnień emisji DAI (Dynamic Ad Insertion)
  • Znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics, GemiusPrism
  • Doświadczenie w testach programmatic i implementacji rozwiązań (np. Prebid)
  • Umiejętność analizy emisji i raportowania
  • Doświadczenie w testach A/B

Jak będzie wyglądał proces rekrutacyjny:
1. Twoje CV trafi do weryfikacji przez Rekrutera Hays
2. Rekruter skontaktuje się z Tobą telefonicznie – 15-minutowa rozmowa o projekcie i Twoim doświadczeniu
3. 2 Rozmowy z Klientem – (1 spotkanie miękkie – online, 2 spotkanie techniczne (face – to – face))
4. Oferta
5. Witamy w projekcie!


Hays Poland sp. z o.o. jest agencją zatrudnienia zarejestrowaną w rejestrze prowadzonym przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 361

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-15

do końca oferty: 10 dni

pracodawca: HAYS

branże: Informatyka / Telekomunikacja

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

Zostać czy zmienić? To pytanie zadaje sobie wielu pracowników. W 2017 roku, na podstawie dane z Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń przeanalizowaliśmy progresję wynagrodzeń osób często zmieniających pracę oraz tych, którzy byli lojalni ...

Jak wynika z najnowszych doniesień serwisu Freelancehunt, stawki oferowane freelancerom zbliżyły się do 400 zł/h, a konkurencyjność w niektórych specjalizacjach podskoczyła o ponad 100%. Na atrakcyjne wynagrodzenia mogą liczyć m.in. wolni ...

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Planując zmianę pracy i nową ścieżkę zawodową, należy solidnie przygotować się do procesu rekrutacji. Choć każdy z nas zapewne choć raz miał okazję uczestniczyć w rozmowie z rekruterem, to warto pamiętać o kilku ważnych zasadach ...