eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyopolskiehydraulikhydraulik m k d

Znajdź oferty pracy

10 113 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: hydraulik
słowa kluczowe: hydraulik m k d
województwo: opolskie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • HYDRAULIK

    2025-10-31 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Głubczyce
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Numer oferty: StPr/25/0342 Obowiązki: prace hydrauliczne Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: brak lub niepełne podstawowe Miejsce pracy: Ks. Hugona Kołłątaja 7, 48-100 Głubczyce, powiat: głubczycki, woj: opolskie Rodzaj umow...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Województwo

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Wrzesień to ostatni moment, by skutecznie zaplanować i wykorzystać zaległy urlop wypoczynkowy z poprzedniego roku. Wolne dni, które pozostały, nie przepadają, jednak mogą ulec przedawnieniu - wiąże się to z trzyletnim okresem ...

Raport płacowy IT 2025 przygotowany przez Devire pokazuje, że średni wzrost wynagrodzeń w branży zatrzymał się na poziomie 5-7% rocznie, co stanowi wyraźne spowolnienie po latach dwucyfrowych podwyżek. Najlepiej opłacane pozostają ...

Najlepiej zarabiający freelancerzy to specjaliści z silną marką osobistą - zwracają uwagę eksperci Freelancehunt. Co ciekawe, najskuteczniejsi często zawężają swoją ofertę. Eksperci wskazują 5 strategii skutecznych freelancerów i ...

W 2025 roku Święto Narodowe Trzeciego Maja przypada w sobotę. Zgodnie z Kodeksem pracy każde święto występujące w dniu innym niż niedziela obniża wymiar czasu pracy o 8 godzin. W konsekwencji pracodawcy zobowiązani są odpowiednio ...

Przed nami kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego, poświęconego wynagrodzeniom raportu Grafton Recruitment. Tym razem zyskujemy wiedzę dotyczącą wysokości i dynamiki zarobków osób zatrudnionych w dziale administracji i ...