Kto szuka:
Klient portalu Praca.pl
Stanowisko:
Kierownik ds. Zarządzania Technicznego Obiektu
Lokalizacja:
Rzeszów
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Opis stanowiska
- Zarządzanie realizacją usług technicznych i utrzymaniowych na obiekcie
- Koordynacja prac zespołu i podwykonawców, monitorowanie postępów i jakości prac
- Reagowanie na incydenty i awarie, raportowanie usterek i postępów prac
- Nadzór nad konserwacją, monitorowanie działań gwarancyjnych oraz dokumentacji powykonawczej
- Uczestnictwo w spotkaniach z klientem i zapewnienie bezpieczeństwa zespołu
- Wsparcie w zakresie zarządzania energią i przestrzegania wewnętrznych procesów
Wymagania stawiane pracownikowi:
Wymagania
- Min. 5 lat doświadczenia w zarządzaniu technicznym obiektami
- Wiedza z zakresu elektryki i infrastruktury budynkowej
- Znajomość prawa budowlanego i uprawnienia SEP (minimum grupa 1 E i D)
- Prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
Oferujemy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i umowę o pracę
- Opiekę medyczną i kartę multisport po okresie próbnym
- Niezbędne narzędzia pracy (samochód służbowy, laptop, telefon)
- Możliwości rozwoju w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »