eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy Poznań › Service Desk Specialist with German

Przepraszamy!

Ogłoszenie na stanowisku:

Service Desk Specialist with German


wygasło z dniem 2024-05-12


Ta propozycja była złożona przez ManpowerGroup Sp. z o.o.


Możliwe przyczyny wygaśnięcia ogłoszenia to:

  • oferta zamieszczona przez pracodawcę została usunięta z serwisu praca.egospodarka.pl
  • rekruter zakończył proces rekrutacji uzyskując odpowiednią ilość CV
  • zleceniodawca zmodyfikował treść zlecenia i jest ono dostępne pod innym adresem url
  • dostawca treści usunął ogłoszenie z bazy danych
  • nieprawidłowy adres WWW ogłoszenia

Jeżeli poszukujesz pracy w branży Informatyka / Telekomunikacja, zajrzyj tutaj: Praca Informatyka / Telekomunikacja
Jeżeli poszukujesz pracy na stanowisku Service Desk Specialist with German, zajrzyj tutaj: Praca Service Desk Specialist with German
Jeżeli poszukujesz pracy w mieście: Poznań, zajrzyj tutaj: Praca Poznań

Pamiętaj, że możesz także rozpocząć poszukiwanie pracy od strony głównej, kliknij tutaj.


Inne propozycje, które mogły być w kręgu Twoich zainteresowań:

  • ELEKTRYK
  • Specjalista ds. Social-Media
  • Junior IT Project Manager
  • ELEKTRYK R114/1037-510/24
  • Pierwsza praca z językiem holenderskim - Kraków, Warszawa (bez doświadczenia)
  • TELEMONTER R141/0806-390/24
  • INSTALATOR/SERWISANT
  • ELEKTROMONTER SIECI DYSTRYBUCYJNEJ
  • Software Engineer - Automation and Augmentation Technologies
  • PRACOWNIK DRUKARNI/ NIEMCY

Znajdź oferty pracy


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Praca - wiadomości i porady

  • Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    Zatrudnianie młodocianych. O czym powinni wiedzieć rodzice?

    W Polsce widok pracującego nastolatka wciąż nie jest tak powszechny, jak w innych krajach europejskich, choć prawo pozwala na ich zatrudnianie. Przepisów dotyczących zatrudniania nieletnich nie znają także rodzice. Na jaką ochronę prawną ...

  • Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Premie zwiększają zaangażowanie pracowników - mit czy prawda?

    Jaki powinien być idealny system premiowy? Przede wszystkim powinien angażować pracowników i zwiększać ich produktywność. Gdy już to wiemy, musimy się zastanowić, czy premiowanie jest w ogóle w stanie takie cele spełniać. Jak się ...

  • ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU za 2022 r.

    ZUS udostępnił już klientom na PUE informacje o stanie konta ubezpieczonego (IOSKU) za rok 2022. Zakład wygenerował ponad 23,6 mln IOSKU. Jak można je pobrać?

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...