Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
ASYSTENT DS. OBSŁUGI SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ
Lokalizacja:
Wola Mielecka
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1747
Obowiązki:
Przygotowywanie przesyłek do wysyłki. Pakowanie towaru i zabezpieczenie paczek. Drukowanie listów przewozowych. Organizacja i porządek na stanowisku pracy. Podstawowa obróbka zdjęć produktów. Rozliczanie zwrotów od klientów. Prace pommocnicze związane z bieżącą obsługą sprzedaży internetowej.
Pracodawca oferuje:
umowę o pracę, możliwość przyuczenia, doświadczenie w branży e-commerce.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
- średnie ogólnokształcące
Pozostałe wymagania:
- Chęć do pracy i zaangażowanie, dokładność i odpowiedzialność, umiejętność obsługi komputera, mile widziana znajomość programów do obróbki zdjęć, dobra organizacja pracy własnej.
Miejsce pracy: 39-300 Wola Mielecka 649, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o wysyłanie CV na adres e-mailowy: marcostr2004@interia.pl lub marekstrycharz@interia.pl
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




