Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
INSPEKTOR/INSPEKTORKA DS. PLANÓW I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH
Lokalizacja:
Olsztyn
warmińsko-mazurskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1251
Obowiązki:
1. Sporządzanie planów postępowań o udzielenie zamówienia we współpracy z komórkami organizacyjnymi Urzędu.
2. Koordynowanie realizacji planów o udzielenie zamówień, opracowanych przez komórki organizacyjne Urzędu, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
3. Koordynowanie udzielania przez komórki organizacyjne Urzędu zamówień nieujętych w planie, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
4. Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
5. Uczestniczenie jako sekretarz w pracach komisji przetargowych i opracowywanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Weryfikowanie i analizowanie wniosków o udzielenie zamówienia (wraz z załącznikami).
7. Aktualizowanie obowiązujących w Urzędzie regulaminów i procedur w zakresie udzielania zamówień, do których nie stosuje się przepisów ustawy Pzp.
8. Wprowadzanie danych w Rejestrze zamówień publicznych udzielanych w oparciu o przepisy ustawy Pzp oraz do Platformy zakupowej, BIP, BZP, Dz.U.U.E.
9. Monitorowanie realizacji przez komórki organizacyjne Urzędu planów postępowań o udzielenie zamówienia.
10. Sporządzanie rocznych sprawozdań o udzielonych zamówieniach publicznych zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.
11. Inicjowanie nowych rozwiązań oraz wykonywanie zadań o charakterze doradczym.
12. Rozwiązywanie spraw szczególnie trudnych, złożonych w zakresie stosowania prawa zamówień publicznych.
Godziny pracy: pn -pt 6:30/8:00 -14:30/16:00
Wymagania:Wymagania pożądane:
Wykształcenie:
- wyższe (w tym licencjat)
Pozostałe wymagania:
- 1) Co najmniej 3 letni staż pracy (w przypadku inspektora/inspektorki).2) Co najmniej 4 letni staż pracy (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).3) Co najmniej 2 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku inspektora/inspektorki).4) Co najmniej 3 lata stażu pracy na stanowisku związanym z realizacją postępowań o udzielenie zamówień, do których stosuje się przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych (w przypadku głównego specjalisty/głównej specjalistki).1. Terminowe, poprawne i dokładne wykonywanie prac.2. Organizacja pracy własnej.3. Aktualność i kompleksowość wiedzy.4. Komunikacja ze współpracownikami i interesantami.5. Samodzielność.6. Kultura osobista.
Miejsce pracy: Jana Pawła II 1, 10-450 Olsztyn, powiat: m. Olsztyn, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony
Staż pracy: lata: 3
Wymagane dokumenty: List motywacyjny.CV.Skan lub zdjęcie dyplomu ukończenia studiów wyższych.Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających staż pracy (świadectwa pracy, zaświadczenie o aktualnym zatrudnieniu).Skany lub zdjęcia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe (w przypadku ich posiadania).
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




