Kto szuka:
Centralna Baza Ofert Pracy
Stanowisko:
KUCHARZ - SUSHI MASTER
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Numer oferty: StPr/25/1789
Obowiązki:
Przygotowywanie sushi.
Dbanie o porządek na stanowisku pracy.
Dbałość o detale.
Wymagania:Wymagania konieczne:
Wykształcenie:
Pozostałe wymagania:
- - Doświadczenie. - Chęć szybkiego uczenia się.- Sprawność manualna.
Miejsce pracy: Sandomierska 4, 39-300 Mielec, powiat: mielecki, woj: podkarpackie
Rodzaj umowy: Umowa o pracę na okres próbny
Wymagane dokumenty: Osoby zainteresowane ofertą, spełniające wymagania pracodawcy, proszone są o kontakt telefoniczny pod numerem telefonu: 517****** lub osobiście w siedzibie Firmy.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »
Oferta pochodzi z serwisu
Sprawdź oferty na podobne stanowiska
W Polsce aż co trzecia firma przyznaje, że nierówno wynagradza kobiety i mężczyzn, a tylko 39,5% pracowników uważa, że kwestie płacowe w ich firmach są transparentne. Zbliżająca się implementacja Dyrektywy Parlamentu Europejskiego o ...
Zrealizowana na potrzeby raportu Grafton Recruitment analiza 5,3 mln ogłoszeń o pracę w Polsce dowodzi, że w pierwszej połowie 2025 roku liczba ofert dla pracowników sprzedaży wprawdzie spadła, ale nadal utrzymuje się powyżej średniej ...
Równość płac i luka płacowa to tematy, które od lat budzą emocje i prowokują do dyskusji na temat sprawiedliwości wynagrodzeń. W dobie rosnącej świadomości społecznej oraz nowych regulacji prawnych, takich jak unijna dyrektywa o ...
W branży FMCG różnice płacowe pomiędzy kobietami a mężczyznami są minimalne i to zarówno na umowach cywilnoprawnych, jak i etatowych - wynika z analiz danych zgromadzonych przez Grupę Progres. Różnice stawek godzinowych są niewielkie ...
Wypalenie zawodowe to jeden z najpoważniejszych problemów wśród pracowników w ostatnich latach. Coraz więcej Polaków go doświadcza (ok. 25%), ale coraz więcej też stara się coś z tym zrobić. Okazuje się, że kluczowe decyzje co do ...