Kto szuka:
Trenkwalder
Stanowisko:
Koordynator/Project Manager Wydziału Narzędziowego (m/k)
Lokalizacja:
Mielec
podkarpackie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
Co oferujemy
- atrakcyjne wynagrodzenie ustalane indywidualnie podczas rozmowy,
- premie,
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość poszerzania wiedzy i rozwoju zawodowego,
- nowoczesny park maszynowy,
- możliwość rozpoczęcia pracy między 6.30 a 8.
Twoje zadania
- organizacja pracy na Wydziale Narzędziowym, nadzór nad pracownikami i planowanie pracy wydziału,
- utrzymanie sprawności parku maszynowego i wykorzystywanych narzędzi,
- rozwiązywanie bieżących problemów organizacyjnych,
- odpowiedzialność za zaopatrzenie wydziału w konieczne materiały i narzędzia,
- optymalizowanie procesów produkcyjnych,
- współpraca z klientami w zakresie prac dotyczących nowych projektów,
- zapewnienie pracy zgodnie z zasadami BHP oraz ochrony środowiska,
- przygotowywanie bieżących analiz i raportów z pracy podległego wydziału.
Twoje kwalifikacje
- doświadczenie w pracy na narzędziowni,
- wykształcenie min. średnie techniczne,
- kilkuletnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym bądź zbliżonym – doświadczenie w zarządzaniu zespołami pracowników,
- bardzo dobre zdolności organizacyjne i komunikacyjne,
- umiejętność motywowania podległego zespołu, delegowania zadań,
- znajomość przynajmniej w stopniu podstawowym nowoczesnych metod zarządzania i planowania produkcji (Lean Manufacturing, 5S etc.),
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikacyjnym,
- dobra znajomość obsługi komputera – pełne wykorzystanie pakietu Office,
- dobra znajomość rysunku technicznego.
Osoby zainteresowane ofertą proszę o przesłanie CV.
Dane kontaktowe – tel. 48694******, e-mail: j.grabka@trenkwalder.com
Agencja zatrudnienia Trenkwalder & Partner Sp. z o.o., nr cert. 388.
Numer referencyjny
a0tbI000007MimOQAS
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »