eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy KajetanyMarketing Specialist – Global Demand Generation

Kto szuka:

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Stanowisko:

Marketing Specialist – Global Demand Generation

Lokalizacja:

Kajetany

mazowieckie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:


Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
For our client – a global technology company developing innovative solutions across industry, healthcare, and consumer markets – we are currently looking for a candidate for the position of Global Demand Generation Marketing Specialist.

Location: Remote or Hybrid (Flexible, not limited to Warsaw)
Type of contract: Temporary employment contract (12–18 months)
Seniority level: Mid–Senior (Job grade 11–12)

Key Responsibilities:

  • Develop end-to-end integrated marketing programs for end-users, channel partners, and sales teams to drive performance across the marketing funnel
  • Create end-user email campaign strategies, including targeted content and lead nurturing programs
  • Partner with the global paid media team to build search and social strategies—crafting messaging, selecting visuals, CTAs, and landing pages to ensure a seamless customer journey and meet annual KPIs
  • Act as a strategic advisor by translating business goals into clear creative briefs for internal and external teams (platform experts, designers, and agencies), ensuring messaging resonates with all target audiences
  • Manage projects effectively: oversee timelines, align stakeholders, and drive consistency across global and local teams, including segment, portfolio, content, and UX leaders
  • Lead global campaign reporting for 12 key countries—updating monthly metrics (e.g., marketing contacts, MQLs, opportunities) and supporting integrated performance reviews in collaboration with regional teams
Qualifications:
  • Bachelor’s degree
  • Minimum 7 years of experience in marketing, demand generation, or a similar role
  • Strong skills in writing creative briefs, project and stakeholder management
  • Analytical mindset with experience in setting and tracking KPIs (Salesforce, Adobe/Google Analytics or similar tools)
  • Fluent English required (reporting to US-based manager, CST time zone)
  • Experience in CRM email marketing, especially in creating campaigns and reporting their effectiveness is a plus (knowledge of Eloqua is an advantage)
What we offer:
  • Temporary employment contract with a globally recognized company
  • Fully remote or hybrid work model
  • Flexible working hours with partial overlap with US time zone
  • Manpower benefits package including access to private healthcare, sports card, life insurance and a development program.
  • Growth opportunities and a truly international experience full of challenges

The offer applies to temporary work.

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-06-10

do końca oferty: 59 dni

pracodawca: ManpowerGroup Sp. z o.o.

branże: Marketing / Reklama / PR

aplikuj

Praca - wiadomości i porady

W Ogólnopolskim Badaniu Wynagrodzeń 2023 udział wzięło 2 975 pracowników zatrudnionych w działach personalnych. Z czego 88% stanowiły kobiety, 67% osoby z wykształceniem wyższym magisterskim, 82% pracowało w firmach z przewagą kapitału ...

Polska ma już tylko rok, by wprowadzić do naszych przepisów tzw. dyrektywą o równości wynagrodzeń, tymczasem propozycji pełnej implementacji na razie nie ma. "Najwięksi pracodawcy zatrudniający co najmniej 250 pracowników będą musieli ...

Początek nowego roku to dobry moment na szukanie nowej pracy. Kandydaci do pracy powinni jednak zachować czujność, ponieważ cyberprzestępcy chętnie wykorzystują procesy rekrutacyjne do kradzieży danych osobowych. Jak bezpiecznie rekrutować ...

O tym, że wykształcenie i twarde umiejętności to coraz częściej za mało, aby przykuć uwagę rekrutera, mówi się nie od dziś. Kolejnym potwierdzeniem kluczowego znaczenia umiejętności miękkich są najnowsze doniesienia platformy ...

O wynagrodzeniach w sektorze IT krążą legendy. Informatycy w Polsce rzeczywiście nie powinni narzekać, bo wielu z nich miesięcznie dostaje na konto kilkanaście tysięcy złotych. Dodatkowo mają spore szanse w negocjacjach dotyczących ...