Kto szuka:
DEKRA Praca Sp. z o.o.
Stanowisko:
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością angielskiego
Lokalizacja:
Niepołomice
małopolskie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- przyjmowanie, ewidencjonowanie i samodzielne rozpatrywanie reklamacji oraz wystawianie faktur korygujących
- monitorowanie poprawności wystawianych korekt raportowanie bieżącej sytuacji reklamacyjnej
- rozliczenie płatności na kontach klientów
- wprowadzanie nowych klientów do systemu informatycznego
- kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami oraz działem sprzedaży w sprawie reklamacji oraz płatności
- obsługa skrzynek mailowych
Wymagania stawiane pracownikowi:
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- komunikatywna znajomość j. angielskiego
- wykształcenie średnie lub wyższe
- znajomość obsługi pakietu office.
- umiejętność pracy w zespole
- mile widziane aktualne badania SANEPID
Firma oferuje:
- zatrudnienie w firmie międzynarodowej w oparciu o umowę o pracę tymczasową z możliwością stałej współpracy
- hybrydowy system pracy (na początek praca zdalna)
- pracę od poniedziałku do piątku 8-16:00, wolne weekendy
- możliwość przystąpienia do prywatnej opieki medycznej i programu sportowego
- zniżki na firmowe produkty
- przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »