Kto szuka:
Orange Polska S.A.
Stanowisko:
Ekspert ds Digitalizacji i Omnichannel
Lokalizacja:
Warszawa, Aleje Jerozolimskie 160
mazowieckie
Opis stanowiska podany przez pracodawcę:
- Zarządzanie budżetem (podział na kampanie i kanały, kontrola wykonania).
- Raportowanie w zakresie realizacji budżetów i wyników kampanii.
- Bieżące monitorowanie kampanii on-line i identyfikacja odchyleń (współpraca z ekspertami SEM, SEO, Performance i Social).
- Przygotowanie i prezentacja materiałów zarządczych w obszarze digital marketingu.
Wymagania stawiane pracownikowi:
- Sprawnie wykorzystujesz narzędzia digital: Google Analytics, Google Ads, Google Search Console, Appsflyer.
- Masz doświadczenie w tworzeniu raportów i dashbordów, korzystasz z narzędzi: Looker studio, (mile widziane także: SQL, BigQuerry).
- Bardzo dobrze poruszasz się w Excelu i PowerPoint.
- Znasz zagadnienia e-commerce i performance marketingu.
- Rozumiesz zasady działania kanałów digital jak SEM, SEO, Afiliacja, Programmatic.
- Potrafisz analizować dane i tworzysz na ich podstawie rekomendacje.
- Cechuje Cię samodzielność w działaniu.
- Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim.
Kontakt do pracodawcy:
Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »