eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracy MalborkZ-CA DYREKTORA DS. MARKETINGU I ADMINISTRACJI

Kto szuka:

Centralna Baza Ofert Pracy

Stanowisko:

Z-CA DYREKTORA DS. MARKETINGU I ADMINISTRACJI

Lokalizacja:

Malbork

pomorskie

Opis stanowiska podany przez pracodawcę:

Numer oferty: StPr/25/0387


Obowiązki:

Ogólny zakres obowiązków:
Zastępca Dyrektora ds. marketingu i administracji sprawuje bezpośrednie kierownictwo nad działalnością promocyjną, administracyjną i gospodarczą Muzeum.

Do zadań Zastępcy Dyrektora ds. marketingu i administracji należy w szczególności:
1) Nadzór nad działalnością wybranych komórek organizacyjnych Muzeum, w tym:
a. Dział Administracyjno-Gospodarczy, w skład którego wchodzą: Magazyn gospodarczy, Sekcja administracji, Sekcja gospodarcza
b. Dział Marketingu, w skład którego wchodzą: Ośrodek konferencyjny Karwan, Sekcja promocji
c. Dział Sprzedaży, w skład którego wchodzą: Kasy biletowe (Sztum, Kwidzyn, Malbork), Sekcja obsługi ruchu turystycznego, Sekcja rezerwacji, Sklepy muzealne (Malbork, Sztum, Kwidzyn)
d. Dział Techniczno-Transportowy, w skład którego wchodzą: Sekcja techniczna, Sekcja transportu
e. Dział Technologii Informatycznych
f. Stanowisko ds. pozyskiwania funduszy
2) Nadzór na sprawami administracyjno-gospodarczymi oraz infrastrukturą techniczną Muzeum
3) Zarządzanie organizacją ruchu turystycznego, sprawami związanymi z obsługą zwiedzających i ich bezpieczeństwem
4) Nadzór nad całokształtem działalności w zakresie marketingowo-promocyjnym oraz komercyjnym Muzeum
5) Przygotowywanie strategii marketingowej i promocyjnej oraz planowanie działań związanych z komunikacją z publicznością
6) Inicjowanie działań związanych z realizacją polityki Muzeum w zakresie pozyskiwania środków pozabudżetowych i zawieranie umów w tym zakresie
7) Realizacja polityki Muzeum w zakresie udostępniania terenów, pomieszczeń i organizacji wydarzeń w Muzeum
8) Nadzór nad przygotowywaniem i składaniem wniosków aplikacyjnych do funduszy zewnętrznych (środki europejskie i krajowe) w zakresie swojej działalności
9) Aktywne uczestnictwo w procesie kontroli zarządczej, zarządzanie ryzykiem i sprawozdawczość w tym zakresie
10) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w zakresie swojej działalności
11) Poszukiwanie sponsorów i darczyńców na wydarzenia, których organizatorem jest Muzeum
12) Nadzór nad sprawozdawczością w zakresie ochrony środowiska i statystyką Muzeów
13) Współpraca z instytucjami zewnętrznymi, w zakresie
swojej działalności
14) Reprezentowanie Muzeum łącznie z Głównym Księgowym w sprawach zobowiązań finansowych i majątkowych na podstawie udzielonego pełnomocnictwa
15) Zastępowanie Dyrektora Muzeum w czasie jego nieobecności w zakresie udzielonego pełnomocnictwa



Wymagania:Wymagania konieczne:

Wykształcenie:

  • wyższe (w tym licencjat)

Pozostałe wymagania:

  • Wykształcenie:1) Wykształcenie wyższe (preferowane administracyjne, techniczne, prawnicze lub ekonomiczne)2) Mile widziane wykształcenie uzupełniające z zakresu marketingu i zarządzania, social media, PR, inne pokrewneDoświadczenie:1) Minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczy m, w którego zakres wchodziło tworzenie i realizacja strategii organizacji2) Kilkuletnie doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem3) Doświadczenie z zakresu zarządzania projektami4) Doświadczenie w pozyskiwaniu i rozliczaniu środków zewnętrznych (pozabudżetowych) będzie dodatkowym atutemUprawnienia: brakUmiejętności:1) Praktyczna umiejętność formułowania i wdrażania strategii promocyjnych/ komunikacyjnych/ marketingowych2) Umiejętność jednoczesnej pracy nad wieloma zadaniami i nadawania priorytetów zadaniom3) Proaktywna postawa, proponowanie rozwiązań4) Zdolność do budowania pozytywnych relacji interpersonalnych i biznesowych5) Kreatywność6) Wysoka świadomość i odpowiedzialność biznesowa, zorientowanie na rezultaty7) Kompetencje managerskie8) Mile widziana umiejętność realizacji zadań w instytucji podlegającej ustawie o finansach publicznych, ustawie o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej i prawu zamówień publicznychJęzyki obce (poziom):1) Znajomość języka angielskiego na poziomie pozwalającym na swobodną komunikacjęInne:1) Mile widziana znajomość ww. ustaw oraz ustawy o muzeach2) Prawo jazdy kat. B.Pełna treść ogłoszenia znajduję się na stronie BIP Muzeum Zamkowego w Malborku: https://bip.zamek.malbork.pl/oferta-pracy/706/zastepca-dyrektora-ds-marketingu-i-administracji


Miejsce pracy: Starościńska 1, 82-200 Malbork, powiat: malborski, woj: pomorskie

Rodzaj umowy: Powołanie

Wymagane dokumenty: Pełna treść ogłoszenia znajduję się na stronie BIP Muzeum Zamkowego w Malborku: https://bip.zamek.malbork.pl/oferta-pracy/706/zastepca-dyrektora-ds-marketingu-i-administracji

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy


Kliknij przycisk Aplikuj, aby poznać szczegóły oferty

Kontakt do pracodawcy:

Kliknij tutaj, aby skontaktować się z pracodawcą lub wysłać swoje CV »




Oferta pochodzi z serwisu
oferty pracy infopraca

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

data publikacji: 2025-07-22

do końca oferty: 50 dni

pracodawca: Centralna Baza Ofert Pracy

branże: Administracja publiczna

aplikuj

Sprawdź oferty na podobne stanowiska

Praca - wiadomości i porady

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...

O zarobkach w branży IT krążyły niegdyś legendy. I wprawdzie dziś na rynku znajdziemy bez problemu specjalistów zarabiających kilkadziesiąt tysięcy złotych, to jednocześnie nie jest to zdecydowanie przeciętne wynagrodzenie w tym ...

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Zgodnie z komunikatem Ministerstwa Edukacji Narodowej od 16 września 2024 r. zawieszono zajęcia w szkołach i placówkach edukacyjnych w czterech województwach narażonych najbardziej na skutki powodzi, dotyczy to około 420 placówek. W związku ...

Wypalenie zawodowe to jeden z najpoważniejszych problemów wśród pracowników w ostatnich latach. Coraz więcej Polaków go doświadcza (ok. 25%), ale coraz więcej też stara się coś z tym zrobić. Okazuje się, że kluczowe decyzje co do ...