eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyWrocławkasjerka › Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 215 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kasjerka
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Wrocław

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • 141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    141 dni wolnych od pracy w 2024 roku

    W 2024 roku nawet bez wykorzystywania urlopu czeka nas 115 dni odpoczynku. Tyle jest bowiem w ciągu roku sobót, niedziel i innych dni ustawowo wolnych od pracy. Jak dodamy do tego urlop, to okaże się, że na każdy dzień odpoczynku na pracę ...

  • Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?

    Praca na wakacje. Gdzie zarobimy najwięcej?

    Tegoroczni maturzyści już mają wakacje, niebawem dołączą do nich licealiści i studenci. Dla niektórych będzie to pora odpoczynku, dla innych doskonały czas na dorobienie. Eksperci Tikrow, aplikacji z ofertami pracy natychmiastowej ...

  • Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Wypadek przy pracy: w czym pomaga ubezpieczenie pracownicze?

    Jak wynika z danych GUS, w pierwszej połowie bieżącego roku w wypadkach przy pracy poszkodowanych zostało więcej osób niż w roku minionym, ale jednocześnie mniej było zdarzeń, które miały skutek śmiertelny lub zakończyły się ...

  • CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager: jakie powinien mieć umiejętności i kompetencje?

    CRM manager czy też bardziej swojsko brzmiący menedżer zarządzający relacjami z klientem to stanowisko, którego znaczenie znacznie wzrosło w ostatnich latach i nic nie wskazuje na to, aby najbliższa przyszłość miała to zmienić. Jakie ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.