eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyToruńspecjalista ds. obsługi klienta › bielsko- biała

Znajdź oferty pracy

10 101 ofert w bazie

Znaleziono 0 ofert pracy spełniających twoje zapytanie:

stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta
miasto: Toruń
gdzie: bielsko- biała

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

  • Kto da więcej? Zarobki Polaków w obietnicach wyborczych

    Kto da więcej? Zarobki Polaków w obietnicach wyborczych

    Większość ogólnopolskich komitetów wyborczych w swoich programach przedstawia propozycje dotyczące polskiego systemu podatkowego. Eksperci inFakt sprawdzili, jakie byłyby zarobki Polaków, gdyby w życie weszły zmiany proponowane przez ...

  • Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Wynagrodzenia wiosna/lato 2023

    Niniejszy artykuł powstał w oparciu o wyniki Kompleksowego raportu płacowego edycji wiosenno-letniej 2023, w którym uczestniczyły 816 firmy. Na podstawie zebranych danych dokonano analiz dla 906 stanowisk. Wszystkie stanowiska uwzględnione w ...

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...

  • Zwolnienie lekarskie a koniec umowy o pracę. Co z zasiłkiem chorobowym?

    Zwolnienie lekarskie a koniec umowy o pracę. Co z zasiłkiem chorobowym?

    Pracownik, który zachorował w okresie, gdy wygasła jego umowa o pracę, ma prawo do zasiłku chorobowego, jeśli otrzymał eZLA wciągu 14 dni po ustaniu zatrudnienia. Powinien on jednak poinformować lekarza wystawiającego zwolnienie o ustaniu ...

  • 7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    7 błędów popełnianych na Linkedin. Czy też je robisz?

    Prowadzenie profilu na LinkedIn może być kluczowe dla sukcesu zawodowego managerów, jednak wiele z nich popełnia błędy, które mogą ograniczyć ich efektywność i wpływ na platformie. Oto kilka najczęstszych z nich.