eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyOlsztynPraca fizycznahydraulik m k d

Znajdź oferty pracy

10 114 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

słowa kluczowe: hydraulik m k d
branża: Praca fizyczna
miasto: Olsztyn

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • HYDRAULIK

    2025-11-21 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Olsztyn
    oferta w kategorii: Praca fizyczna

    Numer oferty: StPr/25/1272 Obowiązki: Obsługa instalacji hydraulicznych w zakładzie godz. 6-14, 14-22.22-6 Wymagania:Wymagania konieczne: Wykształcenie: zasadnicze zawodowe Zawód: Hydraulik (wymagany staż - lata: 2) Pozostałe wymaga...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło wyraźne zmiany na polskim rynku pracy, zwłaszcza w zakresie wynagrodzeń oferowanych w różnych formach zatrudnienia. Najnowsze dane z portalu No Fluff Jobs pokazują, że firmy coraz chętniej sięgają ...

Na każdy dzień odpoczynku przypadać będą mniej niż dwa dni pracy - tak zapowiada się rok 2025. Wraz z wolną Wigilią szykuje się nam bowiem 249 dni roboczych. To najmniej od 25 lat, a wynik ten wciąż nie uwzględnia 26 dni standardowego ...

Wypłacanie wynagrodzenia „pod stołem" w celu ukrycia dochodów pracownika i uniemożliwienia egzekucji komorniczej wiąże się z poważnymi konsekwencjami dla firmy. Niestety praktyka ta wciąż jest stosowana. Takie działania naruszają ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...