eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyMielectechnikbanie

Znajdź oferty pracy

9 479 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: technik
miasto: Mielec
gdzie: banie

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Techniczka / Technik Utrzymania Obiektu

    2025-12-21 Klient portalu Praca.pl Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Mielec
    oferta w kategorii: Dział techniczny

    Opis stanowiska Bieżące utrzymanie techniczne obiektu handlowego (serwis, konserwacje). Wykonywanie planowych przeglądów i kontroli instalacji (elektryka, sanitarne, systemy techniczne). Raportowanie wykonanych prac serwisowych. Real...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Na rynku pracy spotykają się różne pokolenia, z których każde ma odmienne podejście do pracy i oczekiwania finansowe. W kontekście pokolenia Z, które dopiero zaczyna swoją karierę zawodową, wynagrodzenie pozostaje kluczowym czynnikiem ...

Dane GUS wskazują, że czasowo poza granicami Polski przebywa obecnie około 1,55 mln Polaków. To wyraźny dowód, że praca za granicą ciągle cieszy się wśród nas popularnością. Jest to przede wszystkim efekt wynagrodzeń oferowanych nam ...

Na polskim rynku pracy rośnie potrzeba transparentności, zwłaszcza w kwestii podawania widełek wynagrodzeń w ofertach pracy. Mimo że aż 93% specjalistów i 86% pracowników fizycznych oczekuje jawności płac, wielu pracodawców nadal unika ...

Nieobecność pracownika podczas kontroli zwolnienia lekarskiego (L4) może skutkować poważnymi konsekwencjami - od utraty prawa do zasiłku chorobowego, przez kary finansowe, aż po zwolnienie z pracy. Błędne lub nieaktualne wskazanie adresu ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...