eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyLesznokasjerplewiska

Znajdź oferty pracy

9 285 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kasjer
miasto: Leszno
gdzie: plewiska

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Kasjer/kasjerka w drogerii

    2025-12-03 Jobman Group Sp. z o.o. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Leszno
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    OBOWIĄZKI: - profesjonalna i kompleksowa obsługa klientów, - sprawna obsługa kasy fiskalnej, - indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta, - dbałość o wizerunek działu, dostępność towarów i ich prawidłowe oznakowanie. WYMAGANIA: - komu...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Kompleksowy raport płacowy Sedlak & Sedlak jesień/zima 2025 przedstawia szczegółową analizę wynagrodzeń oraz trendów na polskim rynku pracy. W badaniu uczestniczyło 1.192 firm, a wynagrodzenia niemal 400 tysięcy pracowników zostały ...

Firma Manpower postanowiła przyjrzeć się zapotrzebowaniu na specjalistów zatrudnianych na najbardziej popularnych stanowiskach technicznych. Pod lupę wzięto również oferowane im wynagrodzenia oraz kluczowe kompetencje, o które walczą dziś ...

Jeden mail wysłany w drugi dzień świąt potrafi skutecznie zniszczyć pracownikowi pół dnia. Mimo to wielu liderów wciąż uważa, że musi być dostępnych 24/7 – nawet przy wigilijnym stole. Skąd bierze się ta potrzeba kontroli i ...

Rząd planuje duże zmiany w Kodeksie Pracy, które mają wejść w życie z początkiem 2026 roku. - Planowane, nowe przepisy zdecydowanie rozszerzą definicję stażu pracy, co przyniesie liczne korzyści pracownikom, w tym dłuższe urlopy i ...

Czy generowanie ofert pracy lub analiza CV mogą narazić firmę na poważne konsekwencje? Odpowiedź na tak postawione pytanie to: "tak". Nowe przepisy AI Act pokazują, że nie każdy sposób wykorzystania sztucznej inteligencji w HR jest ...