eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKrakówAccount ManagerCursor S.A.Obsługa klienta / Call center

Znajdź oferty pracy

10 584 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: Account Manager
pracodawca: Cursor S.A.
branża: Obsługa klienta / Call center
miasto: Kraków

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • Key Account Manager - The Magnum Ice Cream Company

    2025-11-08 Cursor S.A. Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kraków
    oferta w kategorii: Obsługa klienta / Call center

    realizacja i wdrażanie strategii sprzedaży dla regionalnych sieci lokalnych w kategorii lodów osiąganie celów sprzedażowych i jakościowych (dystrybucja, dostępność, wprowadzanie nowości) budowanie i rozwijanie relacji z klientami oraz poszu...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Od 1 stycznia minimalna stawka za godzinę pracy wzrośnie do 30,50 zł brutto. No Fluff Jobs sprawdził, kto już teraz otrzymuje zbliżone wynagrodzenie godzinowe, a kto może liczyć na najwyższe stawki.

Umowa B2B daje większą swobodę niż etat, ale pozbawia wielu przywilejów pracowniczych. Radca prawny Katarzyna Siwiec wyjaśnia, na co zwrócić uwagę przy tworzeniu kontraktu, jakie zapisy wprowadzić, by zadbać o własne bezpieczeństwo oraz ...

No Fluff Jobs przedstawia podsumowanie 1. kwartału 2025 r. na rynku pracy. Najnowsze doniesienia rzucają światło na wynagrodzenia oferowane m.in. w finansach i księgowości, branży IT, marketingu, sprzedaży oraz obsłudze klienta. Autorzy ...

W ostatnich latach temat transparentności wynagrodzeń zyskuje na znaczeniu, szczególnie w kontekście dążenia do wyrównania szans zawodowych i redukcji nierówności płacowych w odniesieniu do kobiet. W odpowiedzi na ten problem, Unia ...

25 marca br. upłynęło 6 miesięcy obowiązywania ustawy o ochronie sygnalistów. Jak można się było spodziewać, nowe przepisy wzbudzały wiele wątpliwości i to zarówno wśród pracowników, jak i ich pracodawców. Praktyka pokazuje że do ...