eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKoluszki › Konsulting

Znajdź oferty pracy

9 674 ofert w bazie

Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Praca - wiadomości i porady

  • Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Zakaz konkurencji w umowie zlecenie. Na co uważać?

    Przy okazji zawierania umów cywilnoprawnych, ważną kwestią staje się umieszczanie w nich klauzuli o zakazie konkurencji. Choć nie ma o niej mowy w Kodeksie cywilnym, przesłanki o jej dołączeniu, zgodnie z zasadą swobody umów, poruszył ...

  • Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Oszustwa internetowe: uwaga na atrakcyjne oferty pracy!

    Doniesienia z Wielkiej Brytanii wskazują na ogromny wzrost oszustw internetowych wycelowanych w osoby poszukujące pracy. Okazuje się, że tylko na przestrzeni ostatnich dwóch lat ich liczba powiększyła się aż o 300%. Proceder ten ...

  • GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    GUS: średnia krajowa w VI 2023 wyższa o 11,9% r/r

    Główny Urząd Statystyczny poinformował, że w czerwcu 2023 roku przeciętne miesięczne wynagrodzenie było o 11,9% wyższe r/r i wyniosło 7335,20 zł brutto. Względem maja 2023 r. przeciętne miesięczne wynagrodzenie brutto było niższe o ...

  • Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Wypalenie zawodowe oraz quiet quitting. Jak sobie z nimi radzić?

    Według raportu Smartscope "Dobrostan Psychiczny w Pracy" aż 2/3 Polaków może odczuwać symptomy wypalenia zawodowego. Przepracowanie, przewlekły stres czy quiet quitting to problemy, z którymi musimy sobie poradzić. W jaki sposób? Oto ...

  • Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika

    Delegowanie kierowcy zawodowego za granicę - nowe obowiązki przewoźnika

    Niedawna nowelizacja kodeksu pracy wprowadziła nowe obowiązki nałożone na pracodawcę wobec kierowców, wyjeżdżających w międzynarodowe trasy. O czym warto poinformować swojego pracownika, by nie narazić się Państwowej Inspekcji Pracy ...