eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

PracaOferty pracyKołobrzegkierowca autobusuLogistyka / Transport / Zakupybez języka, kierowca c

Znajdź oferty pracy

11 167 ofert w bazie

Znaleziono 1 oferta pracy spełniająca twoje zapytanie:

stanowisko: kierowca autobusu
słowa kluczowe: bez języka kierowca c
branża: Logistyka / Transport / Zakupy
miasto: Kołobrzeg

[ wyczyść wszystkie parametry ]

Dostępne oferty pracy:

  • KIEROWCA AUTOBUSU

    2025-07-12 Centralna Baza Ofert Pracy Dodaj tą ofertę pracy do obserwowanych
    obserwuj ofertę
    miejsce pracy: Kołobrzeg
    oferta w kategorii: Logistyka / Transport / Zakupy

    Numer oferty: StPr/25/0625 Obowiązki: Przewóz osób. Praca w godz. 5:15-13:00, 13:00-21:00. Wymagania:Wymagania konieczne: Umiejętności i uprawnienia: Kwalifikacja wstępna przyspieszona dla prawa jazdy kat. D Prawo jazdy kat. D Wykszt...


Szukasz pracownika?
Opublikuj ofertę na eGospodarka.pl

sprawdź szczegóły

Miasto

Branża

Stanowisko

Praca - wiadomości i porady

Pierwsze półrocze 2025 roku przyniosło wyraźne zmiany na polskim rynku pracy, zwłaszcza w zakresie wynagrodzeń oferowanych w różnych formach zatrudnienia. Najnowsze dane z portalu No Fluff Jobs pokazują, że firmy coraz chętniej sięgają ...

Wypalenie zawodowe to jeden z najpoważniejszych problemów wśród pracowników w ostatnich latach. Coraz więcej Polaków go doświadcza (ok. 25%), ale coraz więcej też stara się coś z tym zrobić. Okazuje się, że kluczowe decyzje co do ...

Jeśli lekarz wystawi zwolnienie, w którym wskaże nadużywanie alkoholu jako przyczynę niezdolności do pracy, oznaczając e-ZLA kodem C, to pracownik nie otrzyma zasiłku chorobowego przez pierwsze 5 dni - przypominają eksperci ZUS.

Z danych Ogólnopolskiego Badania Wynagrodzeń wynika, że mediana całkowitych zarobków specjalistów w 2023 roku wynosiła 7 000 PLN i była niższa o 144 PLN od mediany dla całego kraju.

Pojawiła się kolejna porcja informacji pochodzących z najnowszego raportu Grafton Recruitment. Tym razem dowiadujemy się szczegółów dotyczących kwestii płacowych w działach obsługi klienta i operacji. Z opracowania wynika m.in., że ...